arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

دانشور خطاب به قالیباف: عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای شهر تهران خطاب به قالیباف گفت: عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند.

به گزاش انتخاب، فاطمه دانشور در جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران و برای بررسی ابعاد گوناگون حادثه پلاسکو برگزار شد، با بیان اینکه مسوولان یادشان رفته است که باید در مقابل مردم سرشان را خم کنند، گفت: شهردار توضیحاتشان را معطوف به قوانین کردند و این در حالی است که ما از قوانین آگاه هستیم.

وی با بیان اینکه به فرض آنکه وزارت کار مقصر باشد، باید مجلس پیگیری سوال از وزیر کار را در دستور کار قرار دهد، گفت: اما سوال من این است که شهردار چه کرده است؟ اگر وزارتخانه‌ای قصور داشته تو چه کار انجام داده‌ای؟.

رییس کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از تصاویر پخش شده در شورای شهر در مورد حادثه پلاسکو گفت: تصاویری که نشان داده شد، سوءگیری داشته و با حرف‌هایی که کسبه و مردم گفته‌اند فرق داشت، به گونه‌ای که در عکس‌ها نردبام مسلط بر ساختمان است اما کسبه چیز دیگری می‌گویند و حرف‌های ضد و نقیض زیاد است و به همین دلیل باز هم به لزوم تشکیل کمیته حقیقت‌یاب می‌رسیم که باید جزییات پلاسکو روشن شود.

دانشور با بیان اینکه در حادثه بعدی به مانند پلاسکو چه اقدامات و چه تمهیداتی داریم؟ افزود: عذرخواهی کردن از مردم چیزی از مسوولان کم نمی‌کند.

رییس کمیته آسیب‌های اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا، شهرداری و مسوولان در حادثه پلاسکو مقصر هستند، گفت: غرور در مقابل مردم را کنار بگذاریم و سرمان را در مقابل آنها پایین بیندازیم چراکه آنها صاحب همه چیز هستند و بهتر است در دهه فجر به الگوی انقلاب و رفتار و منش امام خمینی (ره) فکر کنیم و مسوولانه‌تر در مقابل مردم بایستیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان