arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵

سارق 500میلیون ریالی طلا دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی "سیرجان" از دستگیری یک نفر سارق منزل و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

"سرهنگ محمدرضا ایران نژاد" در این خصوص گفت :با وقوع تعدادی سرقت منزل در یکی از شهرستان ، با شگرد مشابه ای ، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود : با افزایش کنترل های نا محسوس پلیس و کسب سرنخهایی در این خصوص ، در نهایت یک متهم شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد : متهم که 12 فقره سابقه کیفری سرقت در پرونده دارد در بازجویی های پلیسی و مواجه شدن به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران ، لب به اعتراف گشوده و راز  6 فقره سرقت منزل را آشکار کرد . 

وی افزود : این متهم با شناسایی منازل گران قیمت ابتدا با زدن زنگ از خالی بودن آنها اطمینان حاصل می کرده سپس وارد خانه ها می شده و اقدام به سرقت طلاجات می کرده است . 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد :این سارق بیش از 500 میلیون ریال طلا از مالباختگان سرقت کرده است و به دو نفر مالخر می فروخته که مالخران نیز دستگیر و مقادیری از این طلاجات کشف شده است . 

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد با اشاره به اینکه بیکاری ، عدم درآمد کافی جهت تهیه مواد مخدر و عدم توجه مالباختگان به موارد ایمنی را می توان از دلایل و انگیزه های ارتکاب این سرقت ها دانست تصریح کرد : این مجرم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
نظرات بینندگان