arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

جوانی که از مراسم خواستگاری مستقیم به میان دعوا رفت و قاتل شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حدود دو سال پیش در جریان یک مراسم خواستگاری سر و صدای چندپسر جوان در محله نظام آباد تهران باعث شد پدر عروس به کوچه برود تا ببیند چه اتفاقی افتاده است. او با دیدن درگیری چند جوان از آنها خواست که دعوا نکنند واز مقابل خانه‌شان دور شوند.

اما یکی از آنها شروع به ناسزا گویی کرد. دراین هنگام پسر صاحبخانه - محسن 24 ساله - که برادر عروس بود وارد درگیری شد ودر این نزاع خونین یکی از جوان‌ها به نام علی 30 ساله توسط او با ضربه چاقو کشته شد.این در حالی بود که مراسم خواستگاری به هم خورده بود.

پس ازاعلام این حادثه به پلیس و بازپرس کشیک قتل وحضور آنها در محل جنایت، تحقیق درباره این واقعه کلید خورد. تا اینکه محسن در مراحل بازجویی، به قتل اعتراف کرد وروانه زندان شد.او صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری انتقال یافت تا محاکمه شود.

درابتدای جلسه دادگاه وپس ازبیان کیفرخواست ازسوی نماینده دادستان، خانواده مقتول برای متهم به قتل تقاضای قصاص کردند.اما او هنگام دفاع از خود در حالی که اشک می‌ریخت گفت:‌« به خدا من نمی خواستم علی را بکشم وقتی برای دفاع چاقورا از دستش گرفتم ناخواسته چاقو به او خورد وحالا بشدت پشیمان هستم.» در پایان جلسه قضات دادگاه نیز از خانواده مقتول خواستند به بخشش این متهم توجه کنند و سپس وارد شور شدند تا حکم شان را صادر کنند.
نظرات بینندگان