arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

اسکار "فروشنده" _ ما می توانیم

ما به آدمهای بزرگ نیاز داریم. کسانی که موفقیت تولید می کنند و الگوهایی، که موفقیت آنها ایجاد غرور کند و در سایه این غرور بزرگ، افراد یک جامعه مغرورانه حس "توانستن" را تجربه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
من هم مثل همه هموطنانم از اینکه یک هنرمند ایرانی، در یک رخداد بین المللی، جایزه ای را از آن خود می کند، احساس خوبی دارم.

هفته پیش هیاتی از تعاونی های فرانسه را در دفترم ملاقات کردم. وزیر سابق کشاورزی فرانسه که یکی از اعضای این هیات بود، می گفت: " در این روزها، سینمای ایران در میان فرانسوی ها جایگاهی خاص پیدا کرده و خیلی ها از این طریق با ملت ایران و فرهنگ غنی ایرانی آشنا می شوند."

مطالعه تطور تمدن جهانی نشان می دهد، تمدن ایرانی _ اسلامی با نظریه، کتاب، شعر و هنر گسترش یافته و بر تمدن جهانی تاثیر گذاشته است. هنوز هم این مسیر، مسیری بی بدیل برای ما است.

می خواهم از منظری دیگر به این اتفاق بپردازم باید بگویم مدتهاست در این اندیشه ام که برای اینکه یک جامعه بتواند بر مشکلات خود غلبه کند، مسیرهای توسعه و پیشرفت را بپیماید و به آرزوها و آرمان های خود دست یابد نیاز به روح توانستن، موفق شدن و اینکه "می توانیم" دارد. ما به آدمهای بزرگ نیاز داریم. کسانی که موفقیت تولید می کنند و الگوهایی، که موفقیت آنها ایجاد غرور کند و در سایه این غرور بزرگ، افراد یک جامعه مغرورانه حس "توانستن" را تجربه کنند. ما نیاز داریم که ایرانی ها احساس کنند در بطن جامعه آنها آدمهای زیادی هستند که می توانند بزرگی کنند.

  ضمن  شادباش به  آقای فرهادی، معتقدم این جایزه محدود به یک جشنواره  بین المللی نبود،بلکه تکرار پدیده موفقیت ایرانی در جهان امروز است.
نظرات بینندگان