arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۲۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
بدون اشاره به بین التعطیل ها، تعطیلی آخر هفته ها (پنجشنبه ها)، و عمده ی روزهای کاری ......

احمدی نژاد: ایران کمترین "تعطیلی" را در دنیا دارد!/ تعطیلی کم است

احمدی نژاد گفت: مي‌گفتند كه دولت نهم و دهم زياد تعطيل مي‌كند. مگر كار كردن به ساعت طولاني است؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر محمود احمدی نژاد بدون اشاره به بین التعطیل ها، تعطیلی آخر هفته ها (پنجشنبه ها)، و عمده ی روزهای کاری (که به علت پشت کار مدیران و کارمندان، بیشتر به روزهای تعطیل می ماند) ادعا کرد: كمترين تعطيلي متعلق به كشوري در خليج عدن بود و بعد از آن كمترين تعطيلي متعلق به كشور ما با 75 روز تعطيلي است. بقيه كشورها بالاي 100 روز تعطيلي دارند.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"، دكتر محمود احمدي‌نژاد در بيست و هشتمين اجلاس روساي آموزش و پرورش مناطق كشور با اشاره به تعطيلي‌ها در كشور، تصريح كرد: در شوراي عالي انقلاب فرهنگي گروهي تعيين شد تا درباره وضعيت تعطيلي در كشور ما در مقايسه با ساير كشورها تحقيق كند.

رییس جمهور گفت: بر اساس تحقيقي كه ارايه شد، كمترين تعطيلي متعلق به كشوري در خليج عدن بود و بعد از آن كمترين تعطيلي متعلق به كشور ما با 75 روز تعطيلي است. بقيه كشورها بالاي 100 روز تعطيلي دارند.



احمدی نژاد اشاره ای به وضعیت اقتصادی و شرایط کشور مذکور نکرد!

وی البته اشاره ای هم به تعداد ساعات کاری و بازدهی نیروی کار در کشورهای پر تعطیل غربی و توسعه یافته نکرد!

وی افزود: بايد اين نگاه را اصلاح كنيم كه فكر مي‌كند تعطيلي بطالت وقت است. بايد همه‌ افراد بتوانند يك روز در خدمت خانواده باشند.

رییس جمهور پس از بیان این جملات، در عین حال اضافه کرد: تجربه ما نشان می دهد که وقتی دو تا سه ساعت از ساعات کاری در ماه رمضان کاهش می یابد بازدهی افراد در ادارات افزایش می یابد.

احمدی نژاد افزود: مي‌گفتند كه دولت نهم و دهم زياد تعطيل مي‌كند. مگر كار كردن به ساعت طولاني است؟

رییس جمهور اضافه کرد: همان روز كه اين گزارش به شوراي عالي انقلاب فرهنگي آمد به ساير دستگاه‌ها نيز ارسال شد. در آن روز يكي از افراد پيشنهاد داد كه تعطيلي نوروز را از چهار روز كم كنيم و به جاي آن يك روز به تعطيلي عيد فطر اضافه كنيم كه يكي ديگر از افراد در آن جلسه اعتراض كرد و گفت مردم يك ماه رمضان را عبادت مي‌كنند و ما كاري مي‌كنيم كه آنها عيد فطر را به مسافرت بروند و تمام تلاش خود را از بين ببرند.

وی تصریح کرد: چرا برخي فكر مي‌كنند كه مسافرت كاري لغو و بيهوده است؟ من در آن جلسه گفتم كه برخي افراد بخش زيادي از سال را در مسافرتند و برايشان اسباب سفر فراهم است و بيت‌المال در اختيار آنهاست و اطلاع ندارند كه مردم چگونه به مسافرت مي‌روند. برخي نگاه‌هاي بسته و بي‌اعتماد به انسان دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
2
22
آین نظریه بعد از مدتها کار کارشناسی بدست آمده است. اسنادش هم موجوده هر کی باور نداره بره خودش تعطیلی تمام کشورهای دنیا رو چک کنه.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
8
علارغم مخافتم با رویه دولت اینکی درسته.
تعطیلی 5 شنبه برای همه کشور نیست و بخش کوچکی را شامل میشود که اصلا فعالیت تولیدی ندارند من در شرکتی کار میکنم که با سابقه 29 ساله روزهای عادی از شنبه تا 4 شنبه 9 ساعت کار میکنیم (بماند که تا ساعت 8-9 شب بدون اضافه کار مشغولیم)و 5 شنبه نیز تا 12 ظهر(شما بخوانید 4 بعد از ظهر) سر کار هستیم بدون حق اضافه کاری با این ادله که 1 ساعت ناهار و نماز است که جمع هر دو به 30 دقیقه هم نمیرسد و خیلی مواقع پشت میز کار و در هنگام انجام کار ناهار میخوریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
عليرغم درسته نه علارغم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
13
راست میگه دیگه مردیم از بس کار کردیم
نخود آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
13
بستگی داره تعطیلی رو چه جوری تعریف کنید!!تعطیلی های ما بیشتر در این ایام است محرم/ صفر/ فاطمیه/ رمضان و...... قیامهای مختلف و شهادت ها.یعنی بیشتر مذهبی هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
9
بله . وقتی تو تعطیلی ها نمیتونی خوش بگذرونی می خوای چکار هاااااااااااااااااااااااااااا.
تعطیلی واسه کافرهاست نه مسلمونا.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
5
سلام
از اسفند ماه۸۹ برای دریافت گواهی موقت فراغت از تحصیل ازدانشگاه پیام نور تهران اقدام نمودم ولی تا الان که حدود ۵ ماه میگذرد موفق به اخذ آن نشدم.حدود ۱ماه بدلیل تعطیلات نوروز امور دانشگاه کلا تعطیل بود(از اواخر اسفند تا اواخر فروردین سال۹۰) سپس پرونده ام برای بررسی به امور فارغ التحصیلی و مالی ارجاع شد که حدود5/2ماه زمان برد و بعد ازآن طبق یک قانون نانوشته چون امتحانات ترم شروع شده بود کلیه امور اداری ومالی …تعطیل بود که این امر هم 5/1ماه زمان برد سپس با هزاران سلام و صلوات و لطف و منت کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه(!!!!!!)پرونده ام برای صدور گواهی موقت به پیام نور استان تهران ارسال شد(اشتباه نشود گواهی موقت نه دانشنامه) که امروز موضوع را پیگیری نمودم پس از کلی تماس تلفنی متوجه شدم خواهران و برادران خدمتگذار مردم در این سازمان دولتی کلا در تعطیلات تابستانی تشریف دارند(تا اول شهریور ماه) و طبق همان قانون نانوشته امور اداری باز تعطیل میباشد.تا ایشان از تعطیلات بازگردند که ازحالا مشخص است چند روزی هم باید خستگی راه تعطیلات را از تن بدر نمایند از تاریخ دوازدهم شهریورماه هم امتحانات ترم تابستان شروع میشود و دوباره همان قانون نانوشته بالا.
حالا چند سوال دارم:
۱- کارکنان دانشگاه در کدام ماههای سال امور اداری ارباب رجوع را انجام میدهندکه ایشان در همان ماهها برای انجام امور اداری اقدام نمایند؟
۲-در تماس با تلفنهای دانشگاه پس از پخش موزیک نوار ضبط شده اعلام میدارد “متاسفانه کسی پاسخگو شما نمیباشد” آیا این اظهار تاسف برای ارباب رجوع است یا برای مدیریت دانشگاه؟ آیا بهتر نیست نوار جدیدی بااین مضمون پخش گردد “متاسفانه بعلت ضعف مدیریت دانشگاه کسی پاسخگوی شما نمیباشد”.
مطالبی که عرض کردم مشکل خیلی از دانشجویان مرکز تهران و مجتمع های وابسته به آن است مزید امتنان است ضمن درج آن در سایت محترمتان اگر امکان دارد به اطلاع مسئولین ذیربط رسانده شود.باتشکر فراوان 04/05/90
متشکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
3
کلا هممون (شاغل وبیکار)بسیارمتشکریم چون اگه نباشیم میترسیم عزل بشیم شاغل ها که ازادارت واینا اخراجند او ن یکی ها هم شاید نفی بلدو این حرفا بشن قضیه معروف همه هفته تعطیل" چون بین دو تعطیل همواره تعطیل است"داره خدارو شکر عملی ترمیشه
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
4
وقتی تو تعطیلی ها باید در و دیوار خونه های 100 متری رو سیر کنیم یا بریم بیرون بهمون گیر بدن تعطیلی میخوایم چیکار؟تازه صنعت پویا و اقتضاد شکوفامون هم لطمه میخوره.لااقل تعطیلیا رو بکم کنین بزارین مردم برن چرخ صنعت و اقتضاد رو بچرخونن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
7
حالا تعطیلات هم بشتر بشیه چه فایده وقتی دلها خوش نیست
ناشناس
|
Norway
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
ای گفتی محمود کبیر
جعفر
|
Germany
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
0
0
ایا نهم و دهم شهریور 90 تعطیل است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
جالبه، رییس جمهور می فرمایند که کمترین تعطیلی مال کشوری است در خلیج عدن با فلان و بعد ایران با 75 روز تعطیلی! چین جز جمعه ها 16 روز تعطیل است که مجموعش با 52 روز جمعه می شود68، مصر 13 روز بدون جمعه و...عدد 75 به عنوان کمترین از کجا آمده است؟ ضمنا همیشه تعطیلی مدارس را با تعطیلی رسمی خلط می نمایند. اگر آن را حساب کنیم که فقط 90 روز تابستان یکجا تعطیل است!!!
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
به نظر من درستش این هست که از ۳۶۵ روز سال حداقل باید ۳۶۰ روز تعطیلی رسمی داشته باشیم.مگه انسان چقدر عمر میکنه.انسان باید از زندگی کردن لذت ببره.همش کار ادم رو خسته میکنه.
نظرات بینندگان