arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰

ازدواج مجدد مردان دشوار شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماده 23 لايحه حمايت از خانواده مبني بر ازدواج مجدد مرد، با هدف تحكيم بناي خانواده در كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي حذف شد.
به گزارش سايت خانه ملت، لايحه حمايت از خانواده با حذف بخش مربوط به ازدواج مجدد به صحن علني مجلس مي رود.
براساس ماده 23 اين لايحه، مردان مي توانستند در صورتي كه شرايط لازم از نظر اين ماده را داشته باشند، بدون اجازه همسرشان ازدواج كنند كه گويا قدرت كميسيون زنان و البته جمعي از نمايندگان مرد مخالف اين ماده برتري يافته و به حذف اين ماده جنجالي انجاميده است.
بنابراين كساني كه سوداي ازدواج مجدد را به صورت قانوني و بدون رضايت همسرشان در سر داشته اند بايد اين خيال خام را از سر بيرون كنند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
2
کسانیکه میخواستند بدون درد سر همسر دوم وسوم اختیار کنند .بنده و امثال من نیستند .چون با این سن و سال هنوز مجرد هستم .ملت نمیتونن یک همسر اختیار کنند چه برسد به 2 تا.خوب این قاون فقط به درد تصویب کنندگان آن میخورد چون پولشان از پارو بالا میرود.فکر میکنی یک نماینده برای انتخاب شدن چرا آنقدر پول هزینه میکند.چون 100 برابر آن را بعدا بدست میاورد .موقع خرج کردن پول به ملت میگه بخورید نوش جون بعدا 100 برابرش را پس میدهید.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
2
خوب کسانی که دراین مورد زحمت کشیدند دستشان درد نکند و اگر درمورد حق و حقوق زنان خانه داری که جوانی وسلامتیشان را صرف خانواده که انهم پایه جوامع است صرف کردند وهیچ حق مالی مثل بیمه پزشکی ویا حقوق بازنشستگی شاملشان نمی شود نیز باید کاری کرد موفق باشید
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
3
0
حذف این ماده نوعی تبلیغ انتخاباتی است مگرخداوند بزرگ این اجازه را با شرایط خودش در فرآن کریم صادر نفرموده است؟ آیا در قرآن اشاره ای به اجازه همسر اول شده است؟ چرا باید نمایندگان بر خلاف نص صریح قرآن نظر بدهند اما نمایندگان مجلس هشتم بدانند با عملکردی که در مدت این دوره داشته اند شانسی برای موفقیت در مجلس بعدی ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
1
بازهم افراط و تفریط! چیزی رو که خدا با شرایطی خاص حلال کرده این آقایان و خانمها با چه مجوزی حرام می کنند. اصلا کی میره دنبال زن دوم و ... مردم توی همین یه همسر هم موندن ، سن ازدواج به شدت بالا رفته ، جوونها حتی توانائی ازدواج اول رو هم ندارن.مرد بیچاره مثل زن که صبح تا شب توی خونه زحمت می کشه ، از صبح سحر تا بوق سگ کار می کنه برای یه لقمه نون کی وقت این کارها رو داره؟ اگه تصویب کردند برای یه قشر خاص ، بدونن که اون یه قشر خاص راهشو بلدند!!!! اصلامگه الان خانواده ها با معظلی بنام همسر دوم و چندم مواجهن؟
نظرات بینندگان