arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

مشایی تکذیب کرد: کاندیدا نشده و نخواهم شد! / دلیلی برای رد صلاحیت احمدی نژاد و بقایی وجود ندارد

برخلاف تصور اولیه که گمان می‌شد، احمدی‌نژاد و مشایی برای همراهی بقایی در ثبت‌‌نام انتخابات به وزارت کشور آمده‌اند، احمدی‌نژاد برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبح امروز محمود احمدی‌نژاد، حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات کشور حاضر شدند.

به گزارش «انتخاب»؛ برخلاف تصور اولیه که گمان می‌شد، احمدی‌نژاد و مشایی برای همراهی بقایی در ثبت‌‌نام انتخابات به وزارت کشور آمده‌اند، احمدی‌نژاد برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

با وجود آنکه برخی رسانه‌ها نیز از نام‌نویسی اسفندیار رحیم‌مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داده‌اند، اخرین اخبار حکایت از آن دارد که مشایی در این انتخابات ثبت‌نام نکرده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در انتخابات نام‌نویسی کرده‌اید، گفت:‌ در انتخابات ثبت‌نام نکرده و نخواهم کرد.

شیخ‌الاسلامی: در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام نکرده‌ام 

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم در حالی که صبح امروز در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافته است که بسیاری از رسانه‌ها از ثبت‌نام وی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده‌اند. 

با این حال، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی گفت که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور نیامده‌ام و ثبت‌نام نیز نکرده‌ام. 

مشایی: دلیلی برای رد صلاحیت احمدی نژاد و بقایی وجود ندارد

اسفندیار رحیم مشایی گفت: محمود احمدی نژاد و حمید بقایی هیچ کدام رقیبی ندارند.

اسفندیار رحیم مشایی که جهت همراهی احمدی نژاد و بقایی برای ثبت نام در دوازدهین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در وزارت کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران درپاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از اقبال عمومی نسبت به جریان فکری خود چیست؟ اظهار کرد: هرکدام از این دو (احمدی نژاد و بقایی) که در انتخابات حضور داشته باشند رقیبی ندارند و در مجموع آرای همه کاندیداها با این دو برابر خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش  که آیا فکر می کنید صلاحیت این دو نفر تایید می شود؟ نیز خاطر نشان کرد: دلیلی ندارد که صلاحیت احمدی نژاد و آقای بقایی تایید نشوند.

نظرات بینندگان