arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶

خط مترو تهران – کرج جمعه ها پذیرش مسافر ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خط 5 مترو تهران به دلیل انجام عملیات های بهسازی تا پایان شهریور سال جاری در روزهای جمعه پذیرش مسافر ندارد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از میزان، احسان مقدم با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط 5 مترو تهران گفت: بیش از 18 سال از بهره برداری خط مترو تهران - كرج می گذرد و به همین خاطر شركت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز كرده است.
 
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح كرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند كار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است كه براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط 5 مترو تهران انجام نمی شود.
 
وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر و ادامه داد: ساعت پایانی سرویس دهی خط 5 نیز تغییر می كند كه براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حركت قطار از مبادی تهران و گلشهر ساعت 21 و 30 دقیقه خواهد بود.
 
مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی و یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.
 
مشاور مدیرعامل شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.
نظرات بینندگان