arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶

رئال‌مادرید 4 - بایرن‌مونیخ 2/ صعود کهکشانی‌ها در شب اشتباهات داوری

تیم فوتبال رئال مادرید به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال رئال مادرید به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛ دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دیدار تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ آغاز شد که در نهایت شاگردان زین الدین زیدان با کسب بردی پر گل در پایان 120 دقیقه، راهی مرحله بعد این رقابت ها شدند.
 
این مسابقه در نیمه اول اتفاق خاصی نداشت و دو تیم نتوانستند در مقابل هم کاری از پیش ببرند اما نیمه دوم با گل زودهنگام بایرنی ها آغاز شد. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی بازی را 1-0 کرد تا بایرن به بازی برگردد. اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 76 با گلی که به ثمر رساند با دیگر رئال را در آستانه صعود قرار داد اما فقط یک دقیقه بعد گل به خودی عجیب راموس بازی را 2-1 به نفع باواریایی ها کرد تا کار به وقت اضافه برود. ضمن اینکه آرتورو ویدال در دقیقه 85 با تصمیم بحث برانگیز داور از بازی اخراج شد تا بایرن مثل بازی رفت،طعم تلخ 10 نفره شدن را تجربه کند.
 
در وقت های اضافه این رئال مادرید بود که توانست با استفاده از برتری عددی فشار را بیشتر کند و در نهایت بتواند به بایرن گل بزند. در دقیقه 104 باز هم کریستیانو رونالدو موفق شد دروازه نویر را باز کند. گلی که البته در موقعیت آفساید به ثمر رسید. در نیمه دوم وقت های اضافه باز هم این رونالدو بود که در دقیقه 109 و روی پاس مارسلو توانست گل بزند و هتریک کند. آسنسیو هم گل چهارم کهکشانی ها را در دقیقه 112 وارد دروازه قرمزهای مونیخ کرد.
 
با این نتیجه رئالی ها در مجموع موفق شدند 6-3 بایرن را ببرند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
 
در دیگر بازی سه شنبه شب، تیم های لسترسیتی و اتلتیکو مادرید به تساوی 1-1 رسیدند تا نماینده اسپانیا با برتری 2-1 در مجموع،راهی مرحله بعد شود.
نظرات بینندگان