arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

آتش‌سوزی کارخانه شیشه همدان مهار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: وقوع آتش‌سوزی در کوره مذاب کارخانه شیشه همدان که در ساعت پایانی دیشب اتفاق افتاد 4 مصدوم بر جای گذاشت.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛ محمدرضا بیاناتی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 23:39 شب گذشته، کوره مذاب کارخانه شیشه همدان دچار حریق شد که با حضور به موقع و سریع آتش‌نشانان همدان در ساعات اولیه عملیات مهار و تحت کنترل قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: 10 گروه عملیاتی شامل تجهیزات، خودروی فرماندهی و پیشرو، 2 دستگاه خودروی سنگین و پشتیبانی 11 دستگاه و 35 نیروی عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صحنه حادثه حاضر شدند.
 
بیاناتی افزود: از 7 ایستگاه عملیاتی به محل حادثه در راستای مهار و اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه نیرو اعزام شد که با بیش از دو ساعت تلاش بی‌وقفه، حریق به طور کامل کنترل شد.
 
وی با بیان اینکه تیم ویژه کارشناسی در دقایق اولیه به کارخانه شیشه همدان برای بررسی و علت‌یابی بروز حادثه اعزام شد، تصریح کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا پس از بررسی نظرات کارشناسی اعلام خواهد شد.
 
بیاناتی یادآور شد: عملیات مهار و اطفای حریق کارخانه شیشه همدان 4 مصدوم شامل 2 نفر آتش‌نشان و 2 نفر از کارکنان کارخانه داشته که جهت مداوا به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.
 
بنابر اعلام مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان، در عملیات مهار و اطفای حریق، خنک‌سازی و ایمن‌سازی محل حادثه حدود 300 هزار لیتر آب مصرف شده است.
نظرات بینندگان