arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

تشکیل جلسه فوری در دانشگاه آزاد برای برکناری میرزاده؟ +فیلمی از اظهارات میرزاده که بوی خداحافظی می دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تشکیل جلسه فوری در دانشگاه آزاد برای برکناری میرزاده؟ / تلاش نواصولگرايان براي رياست فرهاد رهبر!

خبرنگار «انتخاب» کسب اطلاع کرد که با فشار برخی گروه های نواصولگرا، امروز جلسه فوق العاده ی هیات امنا با موضوع  تغيير رييس دانشگاه ازاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش «انتخاب»، با فشار رسانه ای و لابی های جریان های نواصولگرا، هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی امروز جلسه ای به منظور تغيير ميرزاده تشکیل می دهد.

بنابر شنیده ها، این گروه ها به دنبال آن هستند که با برکناری میرزاده، فرهاد رهبر را بر کرسی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بنشانند، فردی که در جریان اصولگرایی مواضع مشخصي داشته است و هم اکنون در ستاد حجت الاسلام رئیسی مشغول به فعالیت است. وی در دوران احمدي نژاد رييس دانشگاه تهران بود. 

تشکیل جلسه فوری در دانشگاه آزاد برای برکناری میرزاده؟ +فیلمی از اظهارات میرزاده که بوی خداحافظی می دهد
کیهان، امروز به طور اتفاقی خواستار تغییر میرزاده شده بود


این گروه ها درحالی چهره های تصمیم گیر در دانشگاه آزاد را تحت فشار گذاشته اند که فرهاد رهبر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امر سابقه مدیریتی خوبی از خود در دانشگاه تهران به یادگار نگذاشته و بسیاری از دوره ی او بعنوان دوره ی محدودیت های بسیار و افت دانشگاه تهران یاد می کنند. 

همچنین، علی محمد نوریان دبیر هیات موسس از گزینه های جانشینی میرزاده به شمار می آید.

به نظر می رسد، جریان های تندرو با باتوجه به شور انتخابات ریاست جمهوری و نگاه مردم، دانشجويان و اساتید دانشگاه آزاد به آن، فرصت فعلی را بهترین موقعیت برای اجرای طرح برنامه ریزی شده خود می بینند تا در سكوت خبري،  تغيير ريل "اعتدال" در دانشگاه ازاد را عملي كنند.
 
 
 
نظرات بینندگان