arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

احمدي نژاد عضو هيأت علمي جهاد دانشگاهي شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس جمهور با تأکيد بر اينکه از جهاد دانشگاهي انتظار مي رود تراز بالاتري از حرکت در مسير آرمانها و مأموريتهاي ترسيم شده براي اين نهاد را در نظر بگيرد، اظهار داشت: جهاد دانشگاهي بايد ارتباط خود را با بدنه دانشجويي در دانشگاهها هر چه بيشتر تقويت کرده و با روحيه جهادي، قالب شکني و استقامت در برابر سختي ها به فعاليتهاي خود در مسير آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي و امام راحل ادامه دهد.

دکتر محمود احمدي نژاد در آستانه سي و يکمين سالگرد تأسيس جهاد دانشگاهي و در ديدار اعضاي هيأت رئيسه جهاد دانشگاهي با تقدير از عملکرد موفق و توانمنديها و ظرفيتهاي بالاي اين نهاد دانشگاهي، گفت: ضرورت دارد جهاد دانشگاهي با ورود به عرصه هاي جديد علمي، تحقيقاتي، آموزشي و فرهنگي کشور فعاليتهاي خود را هر چه بيشتر گسترش دهد.

رئيس جمهور در ادامه با فعاليتهاي جهاد دانشگاهي در زمينه هاي مختلف از جمله فعاليتهاي قرآني را بسيار ارزشمند دانست و اظهار داشت: هنوز زمينه هاي زيادي براي توسعه فعاليتهاي جهاد وجود دارد.

دکتر احمدي نژاد با تأکيد بر ضرورت موج آفريني در حوزه هاي فرهنگي اظهار داشت: براي موفقيت در عرصه هاي فرهنگي بايد از قالبهاي رفتاري خارج شده و البته اين کار نيز نيازمند شجاعت است.
رئيس جمهور با اعلام موافقت نسبت به فعالتر شدن جهاد دانشگاهي در حوزه اشتغال با تأکيد بر گسترش فعاليتهاي جهاد در زمينه آشنايي دانشجويان با اقدامات صورت گرفته در کشور و تقويت روحيه خودباوري در فضاي دانشگاهها گفت: آموزشهاي کاربردي جهاد دانشگاهي در حوزه توانمندسازي فراگيران بايد توسعه يابد.

گفتني است، دکتر محمود احمدي نژاد در اين ديدار به عضويت افتخاري هيأت علمي جهاد دانشگاهي در آمد.

  
نظرات بینندگان