arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

سید حسن خمینی: هاشمی به جز انتخابات 76، در تمام انتخابات ها محور اصلي او بود/ از شجاعت هاشمی بیاموزیم، مانند تصمیم برای ثبت نام انتخابات در سال ١٣٩٢

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید حسن خمینی: هاشمی به جز انتخابات 76، در تمام انتخابات ها محور اصلي او بود/ از شجاعت هاشمی بیاموزیم، مانند تصمیم برای ثبت نام انتخابات در سال ١٣٩٢

فرزند یادگار امام راحل در آیین رونمایی کتاب ایت الله هاشمی گفت: خاطره نگاری آیت الله هاشمی جزو ارزشمند ترین مصداق های انقلاب اسلامی است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از جماران، سیدحسن خمینی فرزند یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی عصر امروز در آیین رونمایی از دو کتاب آیت الله هاشمی که در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد عنوان کرد: یکی از تالیفات با ارزشی که امروز در این مراسم رونمایی شده است یادآوری روزهای جنگ است که این خود یک برهه از تاریخ و ماهیت نظام جمهوری اسلامی است و خاطره نگاری آیت الله هاشمی جزو ارزشمندترین مصداق های انقلاب اسلامی است.
 
وی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی علاوه بر تاریخ نگار ،تاریخ ساز برجسته انقلاب نیز محسوب می شود گفت: ذکاوت و هوش سرشار از مهمترین خصائص آیت الله هاشمی است چرا که در هر برهه از انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و نقش موثری در تمام امور مربوط به انقلاب اسلامی داشته است.
 
وی گفت: خاطره نگاری آقای هاشمی جزو ارزشمندترین و غنی ترین منابع تاریخ انقلاب است؛ او با هوش و ذکاوتی که داشت تاریخ نگار انقلاب است.وی در دوران زندگی، کار بزرگی انجام داد.
 
سید حسن خمینی با بیان این مطلب که «به جز انتخابات دوره دوم آقاي خاتمي، در تمام انتخابات محور اصلي او بوده است»، با بیان اینکه شجاعت را از هاشمی بیاموزیم گفت: هاشمی انسان شجاعی بود که در لحظه حساس تصمیم می گرفت. مانند تصمیم برای ثبت نام انتخابات در سال ١٣٩٢.
نظرات بینندگان