arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

رئیس ستاد روحانی:مردم تصمیمی بگیرند که مانند سال 76 به آن افتخار کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد حسن روحانی در تهران گفت:‌مردم در انتخابات امسال هم باید تصمیمی را بگیرند که مانند انتخابات سال 76 بتوانند به آن افتخار کنند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مرتضی حاجی در گردهمایی مسئولان مدارس غیردولتی که برای حمایت از حسن روحانی تشکیل شده بود، اظهار داشت: جمعی که در حال حاضر اینجا حضور دارند قطعا تصمیم گرفته‌اند که در 29 اردیبهشت به چه کسی رای بدهند اما یادآوری می‌کنم در سال 76 ملت تصمیمی گرفتند که امروز در سال 96 به آن افتخار می‌کنند. آن‌ها فردی را انتخاب کردند که علی‌رغم این‌که خیلی‌ها سعی کردند با ذره‌بین نقطه‌ای در کار او پیدا کنند و او را متهم کنند هیچ توفیقی به دست نیاوردند. امروز هم انتظار می‌رود که همین کار را در اردیبهشت 96 تکرار کنیم.
 
وی گفت: در سال 84 فردی انتخاب شد که تمام افرادی که در گذشته از او حمایت می‌کردند حالا سعی دارند که ثابت کنند نسبت به این فرد منتقد بودند. در آن دوره در همه عرصه‌ها خرابکاری‌های زیادی انجام شد و با گزارش‌های نادرستی سعی در فریب مردم داشتند. این کار آن‌قدر رایج شد که باعث فاصله گرفتن بخش عمده‌ای از جوانان از باورهایی بود که برای آن‌ها تلاش بسیاری کرده‌ایم. جوان‌ها وقتی تناقض بین گفته‌ها و عمل را می‌دیدند در مورد مسائل دینی دچار تناقض می‌شدند. در دوره گذشته ثروت و امکانات کشور به تاراج گذاشته شد و همان آدم‌ها امروز در یک بلوک فکری جمع شدند و تلاش برای بازگشتن دارند. ما امروز با دو بلوک مواجه هستیم؛ یک فرد روحانی، جهانگیری و تا حدودی هاشمی‌طبا و بلوک دیگر خط فکری متفاوتی را دنبال می‌کنند که آن را در اطرافیان رییسی و دستاوردهای قالیباف می‌بینیم.
 
وی به افراد حاضر در گردهمایی اشاره کرد و گفت: جمعی که امروز اینجا حضور دارند حزبی و صنفی نیستند بلکه وجه مشترک همه آن‌ها فرهنگی است؛ بنابراین من بر این نگاه تاکید می‌کنم که معلم‌ها گروهی هستند که امروز از اعتماد زیادی بین جامعه برخوردار هستند و انتظاری که از معلم‌ها می‌رود این است که در زمینه تبیین این موضوع که به چه کسی باید رای داده شود تلاش کنند.
 
وزیر پیشین آموزش و پرورش با تمجید از عملکرد دولت در زمینه بهداشت و درمان، به ضرورت توجه به آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در گذشته تشکیل سازمان نظام معلمی مورد بررسی قرار گرفته بود که پس از روی کار آمدن دولت قبلی ابتدا کنار گذاشته شد. متاسفانه در ادامه تبدیل به سند تحول آموزش و پرورش شد و با این کار یک برنامه ملی که همه بخش‌ها را با هم می‌دید تبدیل به سندی درون سازمانی شد و با تغییر آن طرح تحول آموزش و پرورش را اجرایی کردند.
 
وی  گفت: همه ما باید از دولت روحانی و خود او بخواهیم که در آینده آموزش و پرورش را در اولویت‌های برنامه خود قرار دهد و مانند طرح تحول سلامت به تحول آموزش و پرورش هم کمک کند.
نظرات بینندگان