arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶

حضور مردم آذربایجان در پای صندوق‌های رأی بی‌سابقه و بی‌نظیر بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم آذربایجان در پای صندوق‌های رأی بی‌سابقه و بی‌نظیر بود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، شهاب الدین بی مقدار ضمن قدردانی از حضور پرشور و آگاهانه مردم غیور آذربایجان  در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: حضور مردم آذربایجان در پای صندوق‌های رأی بی سابقه بود و باردیگر حماسه‌ای را به نام ملت ایران رقم زدند و قدرتشان را به جهانیان نشان دادند.  
 
 وی تصریح کرد: متأسفانه در این دوره از انتخابات برخی از مردم آذربایجان‌شرقی بعد از ساعت 24 پشت درهای بسته مساجد و مدارس مانده و نتوانستند رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.  
 
  نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات نشان دادند که به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه داشته و انجام وظیفه کردند .  
 
  بی مقدار در خصوص هواداران کاندیداهایی که نتوانسته‌اند رای کسب کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دوره از انتخابات با آرامش کامل برگزار شد، امید است کاندیداهایی که موفق به اخذ رأی نشده‌اند این نتایج را قبول کنند و به مشارکت مردم احترام بگذارند.
نظرات بینندگان