arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

دیدار داماد ترامپ با نتانیاهو در سرزمین های اشغالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا که به همراه فرستاده ویژه دونالد ترامپ در خاورمیانه به اراضی اشغالی رفته، دیدار دوجانبه‌ای با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ترتیب داده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از میزان، «جرد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور آمریکا با نخست وزیر اسرائیل در اراضی فلسطین اشغالی دیدار کردند.
 
 داماد و مشاور دونالد ترامپ به همراه «جیسون گرینبلت» فرستاده ویژه رئیس جمهور امریکا در امور خاورمیانه امروز وارد اراضی اشغالی شدند.
 
 پیشتر طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، گرینبلت با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و درباره توافق صلح با فلسطینیان گفت‌وگو کرد.
 
 یک مقام کاخ سفید درباره سفرهای اعضای دولت ترامپ به فلسطین اشغالی گفته بود: «باید به یاد داشت که شکل دادن یک توافق صلح تاریخی، زمان‌بر بوده و به دلیل اینکه کار زیادی نیاز دارد، انتظار سفرهای بیشتری از گرینبلت و کوشنر می‌رود.»
 
این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چند هفته قبل برای دیدار با مقامات فلسطینی و اسرائیلی به اراضی اشغالی سفر کرد اما در این دیدارها، هیچ توضیحی درباره چگونگی بدست آوردن توافق صلح ارائه نکرد.
 
با گذشت ساعتی از این دیدار، «جرد کوشنر» مشاور و داماد رئیس‌جمهور آمریکا هم در دیدار دوجانبه‌ای با بنیامین نتانیاهو شرکت کرد.
 
هنوز جزئیاتی از محور گفت و گوهای این دو نفر در رسانه‌ها منتشر نشده است.

نظرات بینندگان