arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۶

باکو: مواضع نیروهای ارمنستان در قره باغ مورد هدف قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان عصر امروز (جمعه ) درگزارشی از هدف قرار دادن مواضع نیروهای نظامی ارمنستان در قره باغ خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، ارتش جمهوری آذربایجان در پی کسب اطلاعات دقیق درباره آماده باش نیروهای ارمنستان برای انجام خرابکاری های جدید در خط مقدم جبهه و نیز با هدف قصاص گرفتن جان باختگان حادثه سه شنبه شب گذشته روستای آلخانلی شهرستان فضولی، مواضع واحدهای نظامی این کشور مستقر در مسیر فضولی – خوجاوند در منطقه مورد مناقشه قره باغ را مورد هدف قرار داد.

بر اثر حمله ارتش جمهوری آذربایجان، نیروهای ارمنستان متحمل تلفات شده و نیز برخی تجهیزات و زیر ساختهای نظامی نابود شده است.

در این گزارش آمده است : برای جلوگیری از هرگونه خرابکاری های نیروهای ارمنستان علیه واحدهای نظامی و شهروندان غیر نظامی، ارتش جمهوری آذربایجان به حالت آماده باش کامل در منطقه مورد مناقشه درآمده است و در حال حاضر کنترل کامل بر شرایط عملیاتی در خط مقدم جبهه دارد.

این در حالی است که منابع خبری باکو به نقل از منابع ارمنستان از زخمی شدن سه نظامی ارمنی بر اثر این حمله ارتش جمهوری آذربایجان خبر دادند.

حمله سه شنبه شب گذشته نیروهای ارمنستان به روستای آلخانلی شهرستان فضولی جمهوری آذربایجان واقع در نزدیکی خط مقدم جبهه در قره باغ منجر به کشته شدن دو تن از ساکنان این روستا از جمله کودک دو ساله و تشدید تنش در منطقه مورد مناقشه شد.
نظرات بینندگان