arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۶

دادستان اردبیل انگیزه اصلی قاتل آتنا اصلانی را اعلام کرد/ جزئیات جدید از پرونده قتل دختر هفت ساله پارس آبادی/ قاتل به قتل اعتراف کرد

دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند. دادستان مرکز استان اردبیل افزود: علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 انگیزه قاتل این دختر هفت ساله پارس آبادی را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با دستور دادستان مرکز استان اردبیل تیم چهار نفره از متخصصان پزشکی قانونی با دقت معاینه جسد را انجام دادند.

دادستان مرکز استان اردبیل افزود: علیرغم گذشت مدت طولانی از قتل، تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد.

عتباتی به خانواده مقتول و اهالی شهرستان پارس آباد اطمینان داد که این پرونده در سریع‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد و گفت: وفق دستور ریاست محترم دادگستری استان اردبیل و با نظارت دادستان مرکز استان، کلیه روند پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 آتنا اصلانی کودک 7 ساله اهل پارس آباد حدود سه هفته قبل برای دیدن پدرش از خانه خارج شد و به خانه باز نگشت تا اینکه دو روز گذشته پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.
 
جزئیات جدید از پرونده قتل دختر هفت ساله پارس آبادی/ قاتل به قتل اعتراف کرد

 ناصر عتباتی در گفت‌وگو جزئیات پرونده قتل آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی را تشریح کرد و گفت: حدود ۲۰ روز پیش با اعلام مفقود شدن آتنا اصلانی پرونده کیفری تشکیل و ماموران و کارشناسان زبده مرکز استان و شهرستان پارس‌آباد تحقیقات فنی را زیر نظر بازپرس مرکز استان و پارس‌آباد آغاز کردند .

وی افزود: در پنجمین روز مفقودیت نتیجه تحقیقات به شناسایی یک فرد مظنونی ختم شد و با صدور دستور قضایی این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

دادستان اردبیل با بیان اینکه به دستور دادستان مرکز استان این پرونده به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت ، تصریح کرد: تحقیقات مفصل و مبسوطی از این مظنون انجام شد و نهایتا در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که آتنا اصلانی به قتل رسیده است و جسد وی در محیطی که متعلق به این مظنون بوده، کشف شد.

وی افزود: طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن وی بر می‌گردد.
 
منبع: میزان

عتباتی با بیان اینکه متهم در بازجویی ها به قتل اقرار کرده است، یادآور شد: دستگاه قضایی استان عزم جدی برای رسیدگی سریع و فوق العاده به این پرونده و صدور حکم و اجرای آن خواهد داشت و در کنار سرعت حتما دقت نیز در روند تحقیقات مدنظر خواهد بود.
نظرات بینندگان