arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

کابینه دولت یازدهم تغییرات عمده‌ای ندارد/ تغییرات کابینه تاثیر 2 درصدی در شاخص‌های بورس خواهد گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه تغییرات احتمالی در کابینه دولت یازدهم و تیم اقتصادی دولت آینده تاثیرات قابل توجهی بر نوسان شاخص، بورس و بازار سرمایه نخواهد داشت گفت: به نظر نمی‌رسد کابینه دولت دوازدهم تغییرات عمده‌ای داشته باشد.

به گزارش انتخاب، عبده تبریزی در پاسخ به ایلنا مبنی بر اینکه آیا شاخص‌ بازار سرمایه تحت تاثیر تغییرات احتمالی کابینه دولت دوازدهم قرار می‌گیرد اظهار داشت: به نظر نمی‌رسد که کابینه دولت دوازدهم تغییرات عمده‌ای داشته باشد بنابراین فکر نمی‌کنم شاخص بازار سرمایه تحت تاثیر از این موضوع دچار نوسان شود.

وی ادامه داد: به طور قطع تغییرات احتمالی در تمام وزارتخانه‌ها بر روی شاخص تاثیرگذار نیست و تنها تغییرات سه وزیر و نهایتاً رئیس یک سازمان شاخص بورس را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این تاثیرگذاری هم قابل توجه نیست.

این عضو شورای عالی بورس تاکید کرد: تغییرات احتمالی پیش‌رو در کابینه دولت دوازدهم تاثیر حداکثر 2 درصدی در شاخص بورس می‌گذارد.

عبده‌تبریزی با بیان اینکه آنچه در شاخص تاثیر می‌گذارد واقعیت اقتصاد است گفت: واقعیت اقتصاد تاثیرگذاری 95 درصدی برروی شاخص می‌گذارد و غیر از این هر تغییرات و پیشامدهای دیگر تاثیر عمده‌ای نمی‌تواند بر روی شاخص بگذارد.
نظرات بینندگان