arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶

حاجی بابایی: باید به صورت متحد در برابر توطئه ها بایستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی دیدار رئیس‌جمهور با فرماندهان سپاه را در راستای اتحاد مسئولین در برابر توطئه‌ها دانست.

به گزارش انتخاب، حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از برگزاری نشست مشترک رئیس‌جمهور با سرداران سپاه اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و با وضعیت توطئه و تحریم‌ها علیه ایران لازم است همه به ویژه نیروهای نظامی، سپاه، دولت و رئیس‌جمهور که از پشتوانه مردمی برخوردارند به شکل پرقدرت در کنار هم قرار گیرند.

وی افزود: ما باید به صورت متحد در برابر توطئه ها بایستیم و اجازه ندهیم حاشیه‌ها مسیر کشور را تغییر دهند. در همین راستا لازم است مسائل دوران انتخابات به فراموشی سپرده شوند. همه ما در برابر ملت مسئول هستیم و هر حرکتی که حاشیه‌ای ایجاد کند قابل بخشش نخواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: برگزاری این‌گونه جلسات بین سپاه، نهادهای نظامی، گروه های سیاسی و فراکسیون های مجلس با رئیس‌جمهور مردم راخوشحال و دشمن را ناامید و عصبانی می‌کند و در رشد کشور اثرگذار خواهد بود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطر نشان کرد: ما باید سالانه 1.5 میلیون شغل ایجاد کنیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم؛ بنابراین رقیب اصلی همه ما بیکاری و رکود اقتصادی است که باید با وحدت کلمه و در کنار هم قرار گرفتن آن را حل کنیم.
نظرات بینندگان