arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

توهین نماینده اصولگرا به ظریف: «دروغگوی ع..»؛ ظریف باز هم سکوت کرد / نمایندگان جلوی دهان نماینده فحاش را گرفتند / ظریف: صلوات بفرستید / نماینده اصولگرا: مگر من بچه‎ام که فحاشی کنم؟!

پس از چند دشنام، برخی نمایندگان جلوی دهان او را گرفتند و به بیرون از صحن مجلس بردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حین سخنان ظریف در صحن مجلس، عبدالله سامری نماینده خرمشهر فریادزنان شروع به فحاشی به او کرد. او در توهین شنیع، طریف را «دروغگوی ع...» خواند!
 
به گزارش خبرنگار «انتخاب»؛ پس از چند دشنام، برخی نمایندگان جلوی دهان او را گرفتند و به بیرون از صحن مجلس بردند.
 
ظریف در ادامه از نمایندگان خواست صلوات بفرستند و پس از آن به سخنان خود ادامه داد.
 
توضیحات نماینده اصولگرا
 
عبدالله سامری دقايقي بعد گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزير داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.
 
وی در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم!
 
به نوشته خبرانلاین، وی با اشاره به اينکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند، گفت: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقي اتفاق افتاد و من سه بار به وزير مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزير خارجه در مجلس به نمايندگان ارائه مي دهد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان اين موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذيب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!
 
نظرات بینندگان