arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶

تائه‌یونگ: ده‌ها بار در ایران رنج بردیم/ حرف‌های کی‌روش شکوفه خونین است!

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به انتقاد کارلوس کی‌روش از زمین محل تمرین ایران کفت: نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کی‌روش شوم و ایران شرایط خوبی در کره‌جنوبی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در واکنش به انتقاد کارلوس کی‌روش از زمین محل تمرین ایران کفت: نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کی‌روش شوم و ایران شرایط خوبی در کره‌جنوبی دارد.

به گزارش انتخاب، شین تائه‌یونگ قبل از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در مرکز ملی فوتبال شهر پاژو در جمع خبرنگاران گفت: ما یک دوره کامل تمرینی را پشت‌ سر گذاشتیم و از فردا روال معمول آماده‌سازی را دنبال می‌کنیم. در این مرحله لژیونرها را به هماهنگی و شرایط مورد نظرمان می‌رسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی درباره انتقادهای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از کیفیت بد زمین چمن تمرین شهر اینچئون نیز اظهار داشت: این مسئله ارتباط چندانی به من ندارد. فکر می‌کنم همه می‌دانیم چه چیزهای را از حضور در ایران تجربه کردیم. به نظر من ایران شرایط خوبی در کره‌جنوبی دارد و همه چیز مهیا است.

شین تائه‌یونگ افزود: نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کارلوس کی‌روش شوم. ما ‌ده‌ها بار، ده‌ها بار در ایران رنج بردیم. کارلوس کی‌روش درباره چه چیزی حرف می‌زند؟ آنچه که کی‌روش می‌گوید شکوفه خونین است! من نباید در جنگ روانی کی‌روش شرکت کنم. به اندازه کافی به ایران احترام گذاشته‌ایم.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران ساعت 16:30 پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران 20 امتیازی به عنوان صدرنشین گروه پیش از این صعود خود را قطعی کرده و کره‌جنوبی با 13 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان