arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶

سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان برتر دولتی شد

رییس جمهور در این مراسم پس از تقدیر از شهدای شاخص دولت، 10 دستگاه مختلف را به خاطر برتری در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد تقدیر قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عصر امروز ( چهارشنبه 8 شهریور ) در مراسم تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت که به مناسبت هفته دولت با حضور برخی از اعضای کابینه و مدیران رده های مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد، سازمان ملی استاندارد ایران در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی از میان سازمان های وابسته به دولت به عنوان سازمان برتر معرفی و نیره پیروزبخت،  رییس این سازمان به دریافت لوح تقدیر از دستان رییس جمهور مفتخر شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی  و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران؛ رییس جمهور در این مراسم پس از تقدیر از شهدای شاخص دولت، 10 دستگاه مختلف را به خاطر برتری در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد تقدیر قرار داد.

دکتر روحانی در این مراسم با تاکید بر لزوم شفافیت در سیستم اداری کشور گفت: " تا دولت الکترونیک و شفافیت در کشور استقرار پیدا نکند مشکل خواهیم داشت. سیستم اداری ما باید شفاف و همه چیز در پیشگاه مردم روشن باشد. مشروعیت دولت و همه دستگاهها از اینجا ناشی می شود که خادم ملت هستند و این موضوع هم مبنای شرعی دارد و هم مبنای حقوقی و قانونی"

رییس جمهور در فراز دیگری از سخنانش افزود: " در مدیریت های کشور باید جوانان، بانوان، و اقوام مختلف حضور موثر داشته باشند و من این موضوع را از اعضای دولت خواسته ام"

بر اساس این گزارش؛ سازمان ملی استاندارد ایران از ابتدای دولت تدبیر و امید در عرصه داخل و بین الملل، فعالیت های گسترده و موثری داشته و در شاخص های تعیین شده برای جشنواره شهید رجایی نیز رشد چشمگیری را رقم زده است.

روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران ، کسب این عنوان ارزشمند را به رییس سازمان و خانواده بزرگ استاندارد تبریک می گوید.
 
 سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان برتر دولتی شد
نظرات بینندگان