arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶

سرکنسول ایران در فرانکفورت: 20هزار پزشک ایرانی در آلمان مشغول به کار هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت با بیان اینکه 20 هزار پزشک ایرانی در آلمان مشغول به کار هستند، گفت: آلمانی ها به پزشکان ایرانی اعتماد دارند و به همین دلیل مطب های آنان شلوغ است.

به گزارش انتخاب، مهدی شهریاری شنبه شب در همایش جامعه دانشگاهی و نخبگان خراسان شمالی که با حضور پروفسور سمیعی شد، اظهار کرد: شماری زیادی از این پزشکان دارای تخصص هستند حتی پزشک عمومی​ و پزشک خانواده نیز در آلمان از اعتبار زیادی برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه ما به این پزشکان افتخار می کنیم افزود: در سال های اخیر به علت موج مهاجرت مشکلاتی ایجاد شد به خاطر بحران ها آسیبی به این حوزه وارد شد اما دوباره شرایط برگشت.
 
شهریاری در بخش دیگری از سخنانش به موج هجوم شرکت ها سرمایه گذاری به ایران اشاره کرد و گفت: امید وار هستیم که از وجود انسان هایی همچون پروفسور سمیعی در بخش هنری مختلفی استفاده کنیم.
 
وی گفت: پروفسور سمیعی مسئولیت غیررسمی نمایندگی جمهوری اسلامی را به دوش می کشد، ما به عنوان دیپلمات محدودیت داریم اما پروفسور سمیعی می تواند کار های بزرگی در این راستا انجام دهد.
 
پروفسور سمیعی روز شنبه برای بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین نشست با اساتید دانشگاه های خراسان شمالی سفری دو روزه به بجنورد کرده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان