arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶

دبیرکل جدید جمعیت ایثارگران انتخاب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به انتخاب داوود عامری به عنوان دبیرکل،گفت: تصمیم راهبردی دیگر دوره‌ای بودن دبیرکلی است و هر چند سال یک بار تغییر می‌کند تا میدان برای جوانان بیشتر فراهم شود.

لطف الله فروزنده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: در شورای مرکزی مجددا بحث جوانگرایی و چرخش نخبگان مطرح شد و آقای فدایی مصر بودند که ایثارگران حتما باید رویکرد جوانگرایی را دنبال کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: بعد از بحث‌های مفصل شورا برای تغییر دبیر کل جمعیت ایثارگران قانع شد و داوود عامری با اتفاق آرا به عنوان دبیر کل منصوب شد.

او اظهار داشت: جوانگرایی رویکرد جدیدی  در جمعیت ایثارگران است که زمینه آن را  فدایی دبیرکل سابق فراهم کرد و البته ازحضور ایشان به عنوان نقش راهبردی حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

فروزنده بااشاره به فعالیت‌های جمعیت ایثارگران گفت: قرار شده کمیته‌ها و جوانان مانند گذشته به کار خود ادامه دهند و لازم به ذکر است که از دو سال گذشته این حرکت را شروع کردیم و عامری به عنوان قائم مقام منصوب شد و همچنین کمیته‌ها به سمت جوانگرایی پیش رفت که خوشبختانه تجربه خوبی را پشت سر گذاشتیم و امروز  این تحول جدیدی است و می تواند برای همه احزاب کشور الگو باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران بیان کرد: تصمیم راهبردی دیگر  دوره‌ای بودن  دبیرکلی است و هر چند سال یک بار تغییر می‌کند تا میدان برای جوانان بیشتر فراهم شود.

او ادامه داد: قائم مقام و مسئول کمیته‌ها به زودی مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان