arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶

4 استاندار جابجا و 3 استاندار جدید منصوب شدند/ وزیرکشور: تلاش می‌کنیم استاندار زن داشته باشیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 4 استاندار ابقا و 3 استاندار جدید منصوب شدند/ وزیرکشور: تلاش می‌کنیم استاندار زن داشته باشیم
وزیر کشور با اشاره به تغییر هفت استاندار گفت: آمادگی داریم که اگر دولت اجازه دهد بقیه استانداران هم تا‌ آخر شهریور ماه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست هیات دولت درباره تغییر و انتخاب استانداران، گفت: امروز هفت نفر از استانداران را تغییر دادیم که البته ۴ نفر از آنها موجود بودند که جابجا شدند و سه نفر دیگر استاندار جدید بودند.

وزیر کشور ادامه داد: در دور جدید بنای ما بر اساس ارزیابی‌هایی که از عملکرد  استانداران داریم این است که تعدادی جابجا خواهند شد و البته برخی از استانداران هم خود تقاضا کردند در دستگاه‌های اجرایی دیگر ادامه همکاری دهند و برخی هم خود تقاضا داشتند از خدمت دولت به دلیل بازنشستگی مرخص شوند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: در صدد هستیم در کمترین فاصله برای اینکه تزلزلی در کار  دولت ایجاد نشود، تعیین تکلیف استانداران صورت گیرد و قول هم داده بودیم که تا آخر شهریور همه را قطعی کنیم. اکنون آمادگی داریم که اگر دولت اجازه دهد بقیه استانداران هم تکلیفشان مشخص شود.

وزیر کشور در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد در ۲۴ استان باقی مانده استاندار زن  داشته باشیم،گفت: به دنبال آن هستیم  و تلاش می‌کنیم که اگر بتوانیم استاندار زن هم داشته باشیم.
 
اسامی استانداران جدید

در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست رییس جمهور ، آقایان فریدون همتی، عبدالمحمد زاهدی موسی خادمی، محمد مهدی مروج الشریعه، اسماعیل تبادار، محمد احمدی و محمدعلی نجفی به ترتیب به عنوان استانداران استان های هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

هیئت دولت همچنین از زحمات استانداران قبلی تشکر کرد. 
نظرات بینندگان