arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶

شکست ماشین‌سازی در روز اخراج‌های متوالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک با برتری دو-یک تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش انتخاب، تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته ششم لیگ دسته یک، از ساعت 16 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مهمان توانست با نتیجه دو ـ یک از سد میزبان خود بگذرد.

در نیمه نخست این بازی که پر برخورد دنبال شد، شاگردان خطیبی در دقیقه 11 به گل رسیدند تا با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنند. پس از گل ماشین‌سازی، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و موقعیت‌های 2 تیم نیز ثمری نداشت تا نیمه نخست این دیدار با تک گل حامد پاکدل برای ماشین‌سازی به پایان برسد. در این نیمه حامد بختیاری با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

در آغاز نیمه دوم بازی، آلومینیوم اراک عملکرد بهتری داشت و توانست موقعیت‌های بهتری نسبت به ماشین‌سازی ایجاد کند. تیم مهمان در دقیقه 65 نیز توانست از روی نقطه پنالتی گل تساوی را توسط حسین احمدلو به ثمر برساند.

در صحنه پنالتی که در شلوغی محوطه جریمه ماشین‌سازی اعلام شد، داور بازی در ابتدا به علی حقدوست کارت قرمز مستقیم داد اما پس از صحبت با کمک داور، کارت خود را تغییر داده و مهدی قریشی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. پس از اعتراض رسول خطیبی و بیرون کشیدن تیمش، درگیری‌های لفظی در کنار زمین افزایش یافت و در نهایت بازیکنان این تیم به زمین بازگشتند.

پس از بازگشت بازیکنان ماشین‌سازی به زمین، محمدرضا مهرگان دوباره کارت خود را تغییر داد و این بار محمدرضا حیدرزاده را به دلیل استفاده از دست برای ممانعت از گل شدن توپ مهاجمان آلومینیوم اراک، از زمین بازی اخراج کرد.

موقعیت‌های 2 تیم در ادامه بازی نیز بی‌ثمر بود تا که میلاد حیدری در دقیقه 3+90 توپ را از سعید مهدی پور گرفته و وارد دروازه ماشین سازی کرد تا این دیدار با برد دو-یک تیم مهمان به پایان برسد. در این بازی داریوش اسفندیاری، مربی دروازه‌بانان ماشین‌سازی نیز به دلیل اعتراض به داوری از نیمکت تیمش اخراج شد. در پایان این بازی، هواداران ماشین‌سازی شعار هایی علیه رسول خطیبی، سرمربی این تیم سر دادند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: لیگ یک ، ماشین سازی
نظرات بینندگان