arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

کشف جسد دومین خدمه هندی تبار شناور صیادی غرق شده در خزر

جسد دومین خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی غرق شده در خزر بامداد امروز (پنجشنبه) در ساحل امین آباد منطقه آزاد انزلی پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کشف جسد دومین خدمه هندی تبار شناور صیادی غرق شده در خزر 
جسد دومین خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی غرق شده در خزر بامداد امروز (پنجشنبه) در ساحل امین آباد منطقه آزاد انزلی پیدا شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان صبح پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفتمین روز از عملیات جستجو برای یافتن خدمه شناور صیادی غرق شده در خزر ، بامداد امروزجسد دومین خدمه هندی تبار این شناور در حوالی ساحل امین آبادکشف شد.
 
امیر ایزدی افزود: تیم جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در دریا و تیم جستجو و نجات ساحلی هلال احمر در ساحل از ساعات آغازین وقوع این حادثه در روز جمعه گذشته و با وجود شرایط بسیار بد جوی و مواج بودن دریا ، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.
 
وی افزود: بالگردهای هلال احمر و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش نیز در شرایط مناسب برای پرواز ، گشت های هوایی بسیاری را انجام دادند.
 
ایزدی یادآور شد: این شناور خدمات صیادی چهار خدمه داشت که دو تن از آنان هندی تبار بودند و با پیدا شدن جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور عملیات جستجو برای یافتن 2 خدمه بومی آن همچنان ادامه دارد.
 
شناور خدماتی صیادی فعال در مجموعه پرورش ماهی در قفس در محدوده حاجی بکنده ، جمعه گذشته در امواج خروشان خزر غرق شد. شناور فعال در حوزه پرورش ماهی در قفس، چهار سرنشین داشت که دو سرنشین آن هندی و دو سرنشین بومی بودند که صبح سه شنبه جسد یکی از خدمه هندی تبار آن در ساحل زیباکنار پیدا شد و امروز صبح نیز جسد دومین خدمه هندی تبار این شناور در ساحل امین آباد یافت شد.

از وضعیت دو تن دیگر از خدمه بومی این شناور حادثه دیده ، هیچ خبری نیست و امدادگران خدمات دریایی بنادر و دریانوردی و نیروی دریایی و هلال احمر همچنان در حال جستجو هستند.
نظرات بینندگان