arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۰

تأييد حكم قصاص قاتل پرونده پل مديريت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ديوان عالي كشور حكم قصاص در ملأعام عامل قتل در پل مديريت را تأييد كرد.

به گزارش فارس، روز چهارشنبه 15 تیر امسال مرد جوانی روی پل عابر پیاده در منطقه پل مدیریت دختر جوان دانشجویی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و همراه وی را زخمی کرد ولی قبل از اینکه موفق به فرار شود توسط شاهدان حادثه دستگیر شد.

بعد از انجام تحقیقات در دادسرای جنایی و صدور قرار مجرمیت برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در تاریخ 5 مردادماه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، بزه انتسابی به متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده محرز دانست و خواستار اشد مجازات برای وی شد. اولیای ‌دم نیز که به خاطر تألمات روحی در دادگاه حضور نداشتند خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

دوست مهسا و 3 شاهد پرونده قبل از متهم در جایگاه قرار گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند و بعد از آنها کوشا، متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه انگیزه خود از قتل را بی ‌اعتنایی مهسا به عشق یک‌ طرفه خود اعلام کرد.

در پایان جلسه، قاضی عزیزمحمدی و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و در نهایت متهم را به قصاص در ملأعام محکوم کردند.

بعد از اتمام مهلت قانونی برای اعتراض طرفین به حکم صادره، پرونده روز گذشته به دیوان عالی کشور ارسال شد تا قضات دیوان عالی درباره آن اعلام نظر کنند.

سرانجام قضات يكي از شعب ديوان عالي كشور بعد از بررسي پرونده و مشورت، حكم صادره از سوي دادگاه كيفري استان تهران را تأييد كردند.
نظرات بینندگان