arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
برای پخش از آی‌فیلم

«دردسرهای عظیم» و «خط شکن» به انگلیسی دوبله شدند

دو سریال «دردسرهای عظیم» و «خط شکن» که به انگلیسی دوبله شده‌اند از شبکه انگلیسی آی فیلم به روی آنتن می‌روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو سریال «دردسرهای عظیم» و «خط شکن» که به انگلیسی دوبله شده‌اند از شبکه انگلیسی آی فیلم به روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۱» که به‌ تازگی در شبکه آی‌فیلم دوبله شده است برای اولین بار از کانال انگلیسی این شبکه به نمایش گذاشته‌ می‌شود.

سریال «دردسرهای عظیم۱» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ۲۶ قسمت از دوشنبه (۲۴ مهر ماه) روی آنتن کانال آی‌فیلم انگلیسی قرار خواهد گرفت.

سریال «دردسرهای عظیم۱» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نگارش آن را بر عهده داشتند.

این مجموعه تلویزیونی درباره پسر جوانی به نام لطیف است که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوانی کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در «دردسرهای عظیم ۱» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم ۱» از دوشنبه (۲۴ مهر ماه) هر شب ساعت ۲۳ به وقت GMT روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

 «خط شکن» در جدول پخش آی‌فیلم انگلیسی

همچنین کانال انگلیسی شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی دیگری به نام «خط شکن» به کارگردانی مسعود تکاور را در جدول پخش خود قرار داده است که از امشب (۲۲ مهر ماه) با دوبله انگلیسی روی آنتن می‌رود.

این مجموعه تلویزیونی روایت دختر و پسر جوانی به نام‌های نازنین و کوروش است که با وجود مخالفت خانواده‌هایشان با هم نامزد شده‌اند و تصمیم به ازدواج دارند. کوروش خواننده است و نازنین ترانه سرا اما از آنجا که ترانه‌هایش کمی سیاسی است و نمی‌تواند برای آنها مجوز بگیرد، همراه کوروش تصمیم به خروج از کشور می‌گیرند … .

حامد کمیلی، یوسف تیموری، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، امید آهنگر، مهدی امینی‌خواه، مریم کاویانی، فریده دریامج، سیما مطلبی، صفر کشکولی، آناهیتا همتی، داوود اسدی، شهرام عبدلی، سپند امیرسلیمانی و بهزاد رحیم‌خانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «خط شکن» در ۲۲ قسمت از کانال انگلیسی آی‌فیلم  روی آنتن خواهد رفت که اولین قسمت آن امشب (شنبه، ۲۲ مهر ماه ) ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران (۲۰ به وقت GMT) پخش خواهد شد. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.
نظرات بینندگان