arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

تيم ملي فوتبال ليبي اولين بازي خود را با پرچم جديد برنده شد

تیم فوتبال لیبی در اولین بازی خود پس از فتح طرابلس به دست انقلابیون در چهارچوب مسابقات مقدماتی فوتبال ملت های آفریقا مقابل تیم موزامبیک قرار گرفت و بازی را یک بر صفر برنده شد.این بازی به علت درگیری ها در لیبی،در قاهره برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یم ملی فوتبال لیبی با پرچم جدید مقابل تیم موزامبیک قرار گرفت.

 به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی، تیم فوتبال لیبی در اولین بازی خود پس از فتح طرابلس به دست انقلابیون در چهارچوب مسابقات مقدماتی فوتبال ملت های آفریقا مقابل تیم موزامبیک قرار گرفت و بازی را یک بر صفر برنده شد.این بازی به علت درگیری ها در لیبی،در قاهره برگزار شد.

هوداران تیم لیبی در طرابلس نیز در میدان های شهر جمع شدند تا تیم شان را تشویق کنند و پیروزی اش را جشن بگیرند. فوتبال لیبی وارد دوره جدیدی شده است و الان با پرچم سه رنگ سبز،قرمز و مشکی بازی می کند. به دلایل امنیتی،بازی در استادیومی در قاهره همراه با تدابیر امنیتی برگزار شد،اما هواداران فوتبال لیبی به خیابان های اطراف آمدند تا تیم شان را تشویق کنند.

خبرنگار افزود،مدتی طول خواهد کشید که فوتبال لیبی تنش های سیاسی موجود را پشت سر بگذارد.اما به هرحال،فعلا هواداران فوتبال لیبی در سراسر جهان جشن گرفته اند.تیم ملی فوتبال لیبی که زمانی نماد قدرتمند رژیم قذافی بود،حالا تحت یک پرچم جدید اولین بازی خود را برده است.
نظرات بینندگان