arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

برانکو: در هر ۲ بازی یک گل الهلال اشتباه بود/ حضور در نیمه نهایی کار بزرگی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمریی پرسپولیس گفت: بازیکنان تمام تلاششان را کردند تا پیروز شوند اما متاسفیم که نشد پیروز شویم.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی تیمش مقابل الهلال عربستان و عدم راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ابتدا به الهلال تبریک می‌گویم. آن‌ها توانستند از این میدان خوب عبور کنند. منشا هم امروز به ما کمک کرد و دو گل زد. ما سعی کردیم تا ماموریت غیر ممکن را ممکن کنیم اما در بازی رفت، گل صحیح ما را آفساید گرفتند و امروز هم داور توپی که بیرون از محوطه بود را پنالتی اعلام کرد. نکته مهم این است که امروز نباختیم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند تا پیروز شوند اما متاسفیم که نشد پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره دریافت پنج گل از عمر خربین در دو بازی با الهلال توضیح داد: او بازیکنی عالی است. من می‌خواهم از شما بپرسم که ارزش الهلال و خربین چقدر است؟ یکی از پنج گل او پنالتی بود. بازیکنان من خیلی خوب بودند اما اینکه او توانست سه گل بزند اتفاق بود. راحت نیست داوری برای شما سوت بزند که روبه روی شماست. تیم من خیلی خوب بود و می‌خواستیم برنده شویم و همین که تا اینجا آمدیم اتفاق بزرگی است. ضمن اینکه گل دوم آن‌ها هم روی شجاع خطا بود.

برانکو درباره برنامه آینده‌اش برای پرسپولیس گفت: از امروز برای لیگ استارت می‌زنیم. البته تعداد بازی‌های ما در لیگ زیاد است و بازیکنان ملی هم داریم که در اختیارمان نیستند. اما امروز نشان دادیم که عالی هستیم و از هیچ چیز نمی‌ترسیم و دوباره می رویم تا در لیگ همان تیم عالی باشیم.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس در دور بعدی مسابقات به فینال برسد یا نه، بیان کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که به نیمه نهایی رسیدند. سال آینده می‌توانیم بهتر باشیم چون تجربه نیمه نهایی را داریم. هدف اولمان بازی خوب در مرحله گروهی و سپس صعود است. یک‌شنبه بازی بسیار مهمی داریم که از آنجا استارت می‌زنیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد: ابتدا باید ببینیم که الهلال چه بازیکنانی دارد. بازی با این تیم راحت نیست و وقتی با این تیم بازی می‌کنیم نمی‌توانیم هیچ شانسی برایش قائل نشویم. با این حال من از بازیکنانم راضی هستم و آن‌ها توقعات من را برآورده کردند.

برانکو در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چرا زمانی که بازی با تساوی کشیده شد، از هافبک‌های دفاعی کم نکرد، گفت: کجای این عجیب است؟ باید ۱۵ مهاجم می‌گذاشتم؟ ۹۰درصد تیم‌های دنیا با وجود هر نتیجه‌ای با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند. کمال و ربیع خواه هم کار بزرگی کردند و پوشش دادند. در کنار این، اگر گلی که پنالتی نبود را دریافت نمی‌کردیم، کار سختی داشتیم. بنابراین نباید انتظار زدن ۵ گل در نیم ساعت آخر را داشت. می‌توان روی نظر شما بحث کرد. اما به نظرم این دو هافبک خوب بودند. الهلال به جز شانس آخرش،‌ هیچ شانس دیگری نداشت.

او سپس از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب داور عمانی انتقاد کرد و افزود: برای من عجیب است که از عمان داور می‌گذارند. برای بازی های دیگر از چین و ژاپن داور می‌گذارند. اینکه چرا اعتراض نکردیم را از مدیران بپرسید اما از قول من بنویسید داور در دو بازی رفت و برگشت به ما ضربه زد. این را نپرسید که چرا دو هافبک دفاعی گذاشتم. این مهم است که داور به ما ضربه زد.

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان