arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

ممنوع‌التصویری نجفی شایعه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به دنبال اظهارات شهردار تهران درباره ممنوع‌التصویری در تلویزیون، برخی از شبکه‌های سیما بخش‌هایی از نشست خبری او را پوشش داده‌اند.

به گزارش انتخاب، بخش‌هایی از نشست خبری محمد علی نجفی، شهردار تهران در روز دوشنبه (۲۴ مهر ماه) با وجود مطالبی که درباره ممنوع‌التصویری او از جمله در همان نشست مطرح می‌شد، در قالب برنامه «در شهر» شبکه تهران و خبر ۲۱ انعکاس یافت.

ممنوع‌التصویری نجفی شایعه بود؟

سعید کمانی، تهیه‌کننده برنامه «در شهر» با تایید این خبر گفت: برای پخش نشست خبری شهردار تهران هیچ محدودیتی وجود نداشت و هیچ صحبتی درباره ممنوع‌التصویری ایشان از سمت شبکه به ما اعلام نشد. همچنین برنامه نشست خبری آقای محمدعلی نجفی هم‌اکنون روی کانال شبکه پنج سیما و برنامه «در شهر» موجود است.

محمدعلی نجفی در بخشی از نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخی درباره‌ی ممنوع‌التصویر شدنش گفت: «در روز پنج‌شنبه نشستی با فرماندهان نیروی انتظامی داشتم و حتی مصاحبه‌ای با شبکه‌های تلویزیونی انجام دادم. اما این مصاحبه پخش نشد و با وجود این مساله شایعه ممنوع‌التصویری‌ام را شنیده‌ام.»

شهردار تهران با بیان اینکه «روز گذشته می‌خواستم از آقای علی‌عسکری بپرسم که اگر ممنوع‌التصویر هستم، فکری کنم»، افزود: «درباره ممنوع‌التصویری‌ام شنیده‌ام اما دقیقا نمی‌دانم این اتفاق افتاده است یا خیر.»

تجربه نشان می‌دهد که ممنوع‌التصویر شدن در تلویزیون هیچگاه با اعلام و انکار رسمی همراه نبوده است و پاسخ مشخصی هم در این زمینه شنیده نمی‌شود؛ با این حال شایعه‌های ممنوع‌التصویری همواره انعکاس زیادی در جامعه داشته‌اند؛ ضمن اینکه هنوز توضیحی درباره پخش مصاحبه‌ شهردار تهران با صداوسیما که در نشست خبری به آن اشاره کرد، ارایه نشده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان