arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰

پيام آشوب حسنی مبارك از زندان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس‌جمهور مخلوع مصر در پيامي به طرفداران خود از آنها خواست تا در كشور آشوب ايجاد كنند.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه وطن چاپ آمريكا، منابع امنيتي مصر فاش كردند كه حسني مبارك، رئيس‌جمهور مخلوع مصر پيامي را خطاب به هواداران خود توسط يك واسطه به بيرون از زندان فرستاده است و در آن از طرفداران خود خواسته تا در كشور آشوب به پا كنند، اما قبل از اينكه اين پيام به شبكه‌هاي خبري خارجي برسد توسط ماموران امنيتي مصر كشف شده است.

بنا به اين گزارش مقامات امنيتي مصر از مبارك خواسته‌اند تا برخلاف ضوابط بازداشت موقت عمل نكند و پيام‌هاي خبري به بيرون نفرستد و مبارك از اين مساله بسيار خشمگين شده و از وكيل خود خواسته است تا از وزير كشور مصر به جرم نقض حقوق شخصي‌اش شكايت كند.

يكي از ملاقات كنندگان مبارك نيز فاش كرد كه اين پيام نامه‌اي به خط حسني مبارك بوده و در آن طرفداران خود را "فرزندان مبارك" خطاب كرده و از آنها خواسته است تا مردم را برانگيزند و در كشور آشوب به پا كنند.

اين شخص همچنين فاش كرد كه رئيس‌جمهور سابق مصر اخبار ليبي و سرنوشت معمر قذافي، رهبر فراري اين كشور را با علاقه دنبال مي‌كند و بارها به اطرافيان خود گفته است كه از سرنوشت قذافي بسيار خوشحال است.

از سوي ديگر سوزان مبارك، همسر حسني مبارك نيز در ملاقات با پسرانش علاء و جمال مبارك در زندان طره دو نامه طولاني براي آنها برده است و در آن پسرانش را به صبر و استقامت فرا خوانده است.
نظرات بینندگان