arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

هاشمی: استفاده از زبان عقل و منطق سرلوحه همه امور باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر تهران گفت: استفاده از زبان عقل و منطق باید سرلوحه همه امور ما باشد.

به گزارش انتخاب، محسن هاشمی در پانزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ولادت امام محمد باقر گفت: میلاد این امام بزرگوار را به همه مسلمانان تبریک می‌گویم و سیره امام محمد باقر علم آموزی و استفاده از عقلانیت و منطق بود.

هاشمی: استفاده از زبان عقل و منطق سرلوحه همه امور باشد

وی با بیان اینکه استفاده از زبان عقل و منطق باید سرلوحه همه امور ما باشد، گفت: باید بدانیم که زبان عقل و منطق حتی اگر در کوتاه مدت هم سرکوب شود اما در نهایت پیروز خواهد بود.

در جلسه پانزدهم شورای شهر تهران انتخاب اعضای شورا در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت و علی اعطا و میرلوحی به عنوان نمایندگان شورا در کارگروه تعیین ضریب K انتخاب شدند.

همچنین الهام فخاری با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده شورا در کمیته سیاستگذاری تملک، مرمت و بهره‌برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی انتخاب شد.

ناهید خداکرمی نیز به عنوان نماینده شورا در کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی منصوب شد و حجت نظری هم با کسب اکثریت آراء به عنوان نماینده شورا در کمیته شناسایی و احیاء خانه‌های شهدای تهران انتخاب شد.

محمدحسین بوچانی از سوی کمیسیون سلامت نیز به عنوان نماینده شورا در کمیته ساماندهی ابزارهای تبلیغات صنفی با کسب اکثریت آراء انتخاب شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان