arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶

واریز معوقات نخبگان/ جوایز ۳ هزار نخبه پرداخت می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان با بیان این‌که معوقات نخبگان واریز شد، از پرداخت جوایز بالغ بر ۳ هزار نخبه طی یکی دو هفته آینده خبر داد.

محمدصالح ترکستانی طی بازدید از غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان اینکه در موضوع توسعه مدیریت و منابع چند حوزه مشخص را پیگیری می‌کنیم، به خبرنگار ایسنا گفت: در بحث منابع مالی وظیفه ما پیگیری دریافت منابع مالی برای حمایت از نخبگان است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان افزود: طی ماه‌های گذشته تعداد افرادی که مشمول شرایط بنیاد شدند، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌های بنیاد از تعداد مستعدان تحت پوشش با آنچه که ثبت شده، متفاوت است؛ این مساله باعث افتخار ماست که در کشور آن قدر جوان نخبه داریم که توانسته‌اند از فیلترهای سخت بنیاد بگذرند و واجد شرایط شوند.

وی با بیان اینکه با حمایت خوبی که از بخش‌های مختلف همچون معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و سازمان مدیریت شد، دغدغه‌های بنیاد کاهش یافته است.

ترکستانی تصریح کرد: طی روز چهارشنبه و پنج‌شنبه بخش زیادی از معوقات شامل "کل معوقات مربوط به مابه‌التفاوت تسهیلات مسکن"، "۱.۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن" و بخشی از "جوایز تحصیلی نخبگان" پرداخت شد.

به گفته وی طی یکی دو هفته آینده جوایز بالغ بر ۳ هزار نخبه پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان