arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۲۰
تعداد نظرات: ۱۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
مشاور سابق رییس جمهور فاش کرد؛

احمدی نژاد: مشایی به من گفت اسم افراد را در مناظره با میرحسین بياورم/ مشایی: امام زمان مي خواهد که احمدي نژاد اسم افراد را بياورد!

حتي مشايي اين تعبير را داشت که «اگر ايراني ها نبودند، اسلام در ناسيوناليسم عربي دفن شده بود»/ مدعي هستند الان چون ما در قرب ظهور(ظهور صغري) هستيم، به ولايت فقيه نيازي نداريم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" گزارش داد: ماجرای مناظره ی جنجالی محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی همچنان خبرساز است و هر چه می گذرد، زوایای پنهان آن آشکارتر می شود. احمدی نژاد در آن مناظره، از آیت الله هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، فرزندان این افراد و همچنین سیاستمدارانی چون صفایی فراهانی نام برد و حتی تصویر مدرک همسر میرحسین موسوی را نشان داد و هیجانات را به اوج رساند "من می تونم در مورد یک خانومی با شما صحبت کنم؟ بگم؟ ..... بگم؟..."


مناظره ی میرحسین و احمدی نژاد، تنش های سیاسی را افزایش داد

آن مناظره و درگیری های لفظی، آغازی شد بر درگیری ها و جنجال ها. به طوریه علی مطهری نماینده مجلس تهران، به صراحت حوادث پس از انتخابات را ناشی از "اتهامات محمود احمدی نژاد به رقبایش" دانست که سرآغازی شد بر "بی اخلاقی ها" و "تنش های فزاینده"

رهبر معظم انقلاب اما در نخستین نماز جمعه ی پس از انتخابات ریاست جمهوری 1388، به شدت از اتهامات بیان شده در مناظره ی مذکور انتقاد کردند و آوردن اسامی افراد در برنامه زنده تلویزیونی و تهمت زدن به انان را اقدامی ناشایست عنوان کردند.


احمدی نژاد در مناظرات انتخاباتی اش، "مدارک" زیادی با خود همراه آورده بود.

اما امروز، یکی از زوایای پنهان مناظره ی مذکور آشکار شد. یکی از مشاوران سابق محمود احمدی نژاد که مدتی است به دلیل مخالفت با جریان انحرافی از سمتش برکنار شده است، در گفت و گویی با اشاره به مناظره ی انتخاباتی احمدی نژاد و میرحسین موسوی گفته است: مثال مقام معظم رهبري راجع به اينکه آقاي احمدي نژاد در مناظره اسم شخصي را نياورد تأکيد داشته اند، اما احمدي نژاد اسم آورد.

سقای بی ریا مشاور سابق امور روحانیت رییس جمهور در ادامه اظهار داشته است: احمدی نژاد گفته که " تنها کسي که به من گفت اسم افراد را بياورم مشايي بود "

وی می افزاید: مشایی نیز گفته است که  من در حالت معنوي که قرار گرفتم يقين کردم که امام زمان مي خواهد که احمدي نژاد اسم افراد را بياورد

بی ریا اضافه کرده است: اين در حقيقت همان مفهوم و اصطلاح بابيت است که در برابر ولايت فقيه مطرح مي شود.

وی در پاسخ به این سئوال که "آيا مي شود گفت برخي از تفکرات جريان انحرافي با انجمن حجتيه همخواني دارد" افزوده است: اينکه شيوه ها شبيه حجتيه است، امکان پذير است ولي آن چيزي که در حرکتهاي جريان انحرافي مشاهده مي شود، هدفش اين است که روحانيت و ولايت فقيه کنار گذاشته شود. آنها در ظاهر بيان مي کنند که ما ولايت فقيه را قبول داريم، منتهي ولايت فقيهي را قبول دارند که براي زمان غيبت است و مدعي هستند الان چون ما در قرب ظهور(ظهور صغري) هستيم، به ولايت فقيه نيازي نداريم.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ بی ریا می افزاید: جريان انحرافي ادعا مي کند که متوجه مي شود که «مرضي امام زمان» چيست و گاهي نسبت به اين اصول ادعاي کلي دارد که بيان مي کند خداوند متعال در قرآن مي فرمايد «کساني که در راه ما مجاهده مي کنند، ما راه را به آنها نشان مي دهيم» و اين ادعاي کلي را دارند و وقتي به آنها گفته مي شود اين برداشت اشتباهي است، بيان مي کنند که امام زمان در حال تدبير امور است و اين تعابير کلي را براي عوام ذکر مي کند.


احمدی نژاد و مشایی ساعاتی پس از مناظره

مشاور سابق احمدی نژاد تصریح کرده است: مشايي به عنوان عنصر اصلي جريان فتنه در قضاياي جزئي به سران مديران اجرايي القا نموده و مي گويد که امام زمان اکنون فلان خواسته را دارد، گاهي اوقات هم مواردي پيش آمده که خواسته هاي او با سخنان مقام معظم رهبري در تضاد بوده است.

بی ریا که با قدس صحبت کرده، در ادامه به شدت از تفکرات ناسیونالیستی احمدی نژاد انتقاد کرده و گفته است: بنده از زبان آقاي احمدي نژاد شنيده ام که ايرانيان هيچ گاه بت نپرستيده اند و هميشه موحد بوده اند و ديگر اينکه ايرانيت از اسلاميت برتر و ريشه دارتر است. يکي از القائاتي که جريان انحرافي بعد از بيداري اسلامي داشت و احمدي نژاد آن را به نقل از مشايي بيان کرد اين بود که گفت ما تمدن اسلامي و امت اسلامي نداريم. بنابراين مي توان نتيجه گرفت اگر ما ريشه امت اسلامي را تخريب کنيم، حرکتهاي بيداري، ربطي به امت اسلامي پيدا نمي کند و اين بر خلاف سخنان رهبري و حضرت امام است و هدف اين تحليل تخريب ريشه ها بود.


نامه ای که ایت  الله هاشمی روز پس از مناظره به احمدی نژاد داد و محتوایش هیچ گاه مشخص نشد

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" ؛ وی می گوید: هنگامي که مکتب ايراني مطرح مي شود، ايرانيت بر اسلاميت مقدم است و حتي مشايي اين تعبير را داشت که «اگر ايراني ها نبودند، اسلام در ناسيوناليسم عربي دفن شده بود» اين مثل آن است که گفته شود ايرانيان نجات بخش اسلام شده اند و چهره جديدي را به اسلام پوشانده اند؛ اين نوع تعبيرها اسلام را وامدار ايران معرفي مي کند و جريان انحرافي و مشايي از اين تعابير استفاده مي کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
8
297
حالاکه ازسمتت برکنارشدی حرف میزنی؟ماهمه این سیاست بازی ها رامیدونیم.می خواهیداحمدی نژادودرنتیجه خودتون راتطهیرکنید.این حنادیگه رنگ نداره بی ریا جان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
هر کی از جایی برکنار میشه میره شایعه پراکنی میکنه مثل این آقا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
2
247
اگه مردهستیدحالااعلام جرم کنیدبه خاطراینکه آبروی کشوررااین آقابرد.البته میدونم هدف اینه که می ترسیدمشایی رئیس جمهوربشه وهدف دوم به دست آوردن دل اصلاح طلبان هست.شرمنده دیگه گذشته اصلاح طلبان نه تورا قبول دارن نه احمدی را
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
به دست اوردن دل اصلاح طلبان!!!!!!!! اونام كه ميلياردي راي دارن!!! دوست عزيز ايشون ابروي كشور رو نبرد خودش فدا كرد كه ............. مثل شما يه لحظه پيش خودت فكر كني كه بعضي ها هزينه ي صد ميلياردي تبليغات انتخاباتي رو از كجا اوردن من نميدونم يا شما واقعا از نعمت عقل برخوردار نيستيد يا نمي خواين برخوردار باشيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
جناب k-1 شما نه خوابيد و نه خودتان را به خواب زده ايد بلكه خود خوابيد كه تلاش ميكند بر ديگران غلبه كند بعضيها هزينه تبليغاتي خود را مطمئنا از بيت المال مستقيم مردم كه به امانت در دست منتخب گذاشتند مثل بودجه وزارت خانه هاي وقت و رسانه به اصطلاح ملي و ... كه اگر بلد باشي بشماري از صد ميليارد شما هم به مراتب بيشتر ميشود نياوردند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
آقاي كا-1 كه دائم نظراي چرت وپرت ميذاري ياشغلت همينه كه هس ياازاون پولهاي خداخوب كرده بادآورده چيزي نصيبت شده چون معلومه دائم پاي كامپيوتري ونظرميذاري؟هرنظرچندميدن باباماهم پول لازم داريم ولي نه شرافت بهترازپوله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
از هر جا مي اوردن،مطمئنا از بيت المال نبوده!!!!! استانداري ها را براي تهيه كمكهاي خودجوش مردمي!! بسيج نكردن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
k-1 خان: البته هزینه ای که آقایان مورد حمایت شما صرف انتخابات گروه خودشون کردن مشخصه؛ بیت المال!!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
همه ناشناس و همه هم نظرات مشابه.

كساني بودن كه براي ستاد هاي انتخاباتي احمدي نژاد حتي طلاهاشون رو فروختن اما براي موسوي چي؟؟؟ ولي ما اينطور تصور مي كنيم كه هزينه كردن رييس جمهور از بيت المال بوده اما الان سوال اينه روساي شما اين پول ها رو از كجا اوردن؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
فكركنم يادت رفته سهام عدالت وسيب زميني و...كه الان هم دوستانش روي اون دست گذاشتن.اگه شمردن بلدي بشمارببين چندميشه اون سهامها؟چندميشه اون اضافه حقوق هايي كه فقط دوماه پرداخت شد؟چندميشه پول نفت كه يه دلارش هم درصندوق نيست صندوقي كه خاتمي عزيزبا12ميلياردتحويل داد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اقاي k-1
من شمارو مي شناسم
از گروه هاي نزديك به قاليباف پول مي گيريد
تو سايتاي ديگه هم پورت شما ديده مي شه
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
ميدونم كه اين نظر هم بعضي از اقايوني كه فقط ادعاي انتقاد پذيري مي كنن سانسور خواهند كرد اما به رسم ادب در پاسخ شما دوستان عزيز چند كلمه مي نويسم به اميد اينكه انتخاب و مدير مسئولش كمي انتقاد پذيري پيشه كنن.

ببينيد الان بحث سر اين نيست كه ما پول رو از كجا اورديم اصلا شما فرض كنيد از بيت المال بحث سر اينه كه شما پول رو از كجا اورديد؟؟؟
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
جناب k-1 مثلا تو خودت را داری معرفی می کنی!!! من هم k-2 هستم. این هم شد معرفی. هر وقت اسم و فامیلا رو نوشتی اونوقت قبول داریم که خودت را معرفی کردی.
بعلاوه اگر پذیرفتی که رفقات از بیت المال استفاده کردند باید آنها را اگر عدالتی باشد به عدالت سپرد. اگر دیگران هم پذیرفتند باید با آنها همینگونه رفتار کرد. تو چطور از کسانی که بیت المال را تاراج کردند حمایت می کنی؟
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
k-1 شما چيزي به نام وام انتخاباتي شنيدي؟؟؟/
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اقا علي اولا نيازي نيست من خودم رو معرفي كنم دوما من نپذيرفتم فقط گفتم اينطوري فرض كنيد اما من مي خوام بدونم اقايان .......... و........... از كجا هزينه هاي انتخاباتي رو تامين كردن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
تبلیغاتی که در این دوره از انتخابات انجام شد توسط کلیه نامزدها چیزی متفاوت از آنچه در سایر نظامات مبتنی بر انتخابات رخ میده نبود.(صرف تبلیغات-سهام عدالت جزئی از برنامه های کمک به قشر کم دارد بود که از پیش مطرح بوذ و صرفاً هم خواست دولت نبود ربطی هم به تبلیغات ندارد) این چرندی که تحت عنوان پول تبلیغات .پول تبلیغات طرح میشه واقعاً بی مورد هستش. برای هر 4 نامزد.

چرا باید بی جهت وضعیت فعلی ویا گذشته را سیاه نمایی کنیم (فرموده مقام رهبری بود در 14/3/88)نظام اسلامی در هرحال مردمی ترین نظام سیاسی در این 30 بوده و علت رشد و اعتلای آن در منطقه و حهان هم همین است.

از خواب بیدار بشوید ویک نگاه به انتخابات در ترکیه بکنید.حداقل 10 برابر ما در انتخابات تبلیغ و بریزو بپاش میکند این همسایه غیر نفتی ما . یا حتی همین پاکستان با این همه فقر و فلاکت . انتخابات پرشور و پرهزینه ای داشت که منجر به پیروزی حزب مردم پاکستان شد.

آنچه در اینجا و این مقاله مطرح شده برخلاف نظر جناب استاد !!!؟؟ بر سر پول را کی از کجا آورده نیست . بحث بر سر این است که جریان انحرافی معضل جدیدی شده که واقعا تمام مرزها و خطوط قرمز را شکسته و عملاً با دعوی یک دین جدید فاصله ای ندارد. کسی که نظریه ولایت فقیه را قبول ندارد نمیتواند عضو دولت باشد. (البته میتواند در جامعه براحتی کار و فعالیت و پیشرفت نماید و مانند همه از کلیه حقوق اجتماعی بهره مند شود.) چون تبعیت از رهبری پیش شرط مردم در انتخابات بوده و میباشد. خیل میلیونی مردم به کسانی رأی دادند که در مقطع انتخابات (هر 4 نفر) داعیه تبعیت از رهبری را داشتند. و عبور از این مهم مانند عبور از رأی مردم است.
بهترین راه برای رئیس جمهور زدودن این لکه ننگ از دامان خودش با عزل این افراد است. و لاغیر
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
من نمی دونم چرا هر صفحه ای رو باز می کنم باید چرت و پرتای k-1 رو ببینم آخه برادر من بیکاری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
ببین اصلاح طلبان دیگه مهر سوخته شدن. حتی تو سایت بالاترین که همگی مخالف نظام هستند به اصلاح طلبا فحش میدن. میتونی بری ببینی
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
وام انتخاباتي بايد بازپرداخت بشه از كجا ميارن؟؟؟
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
237
8
هنوز هم مردم احمدي نژاد رو به اصلاح طلبها ترجيح مي دن گول راي هاي دروغي اينترنتي رو نخورين
انتخاب اين نظرم رو ديگه حذف نكن
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
دوست عزیز مثل اینکه شما یا فقط تو اینترنت زندگی میکنی یا وقتی تو جامعه میری با افراد معدودی فقط در تماس هستی که همه مثل تو فکر می کنند. 6 سال از ریاست جمهوری احمدی نژاد گذشته در سیاست های خارجی به بن بست و بی نظمی وبی برنامگی رسیدیم. 40 سفارتخانه سفیر ندارد. جوان 24 ساله سفیر در یک کشور مهم می شود، به دیکتاتور کشور زیر پونزی سوازیلند عالیجناب گفته می شود و....
در اقتصاد که تورم های آنچنانی و رشد اقتصادی نزدیک به صفر یغه مملکت را گرفته، روز به روز بیکاری در حال افزایش است و جنبش های کارگری به جنبش های بیکاری تبدیل می شود. و عین در حالی است که رییس جمهور وعده شغلهای میلیونی داده بودند. دلسرد شدن مردم از فعالیت های اجتماعی ....
حتی در دورترین روستاهای ایران هم دیگر ایشان ان محبوبیت سالهای 84 و 85 را ندارد.
بهتر است کمی بیشتر دقت کنیم و تعصب خشک و خالی به خرج ندهیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اشتباه ميفرماييد ؟؟؟
؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اخوي اخوي !! بيدارشو بيدارشو داري خواب ميبيني!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
رسول جان یه کم اعتماد به نفس داشته باش و از قول خودت حرف بزن نه مردم مثلا بگو من احمدینژاد را به اصلاحطلب ها ترجیح میدهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
آق رسول عزيزدل برادر،ميدوني كه يكي ازمهمترين كارخانه هاي توليدي استراتژيك كشورسوله هاي توليدش رادردوره جناب محمودخان جمع كردن وتبديل كردن به غذاي بيرون بر؟براي دادن حقوق كارگران.اين مشتي است نمونه خروار كه اگه مردم بدونن همه تون رابه درياميريزن
سارا
| UNITED STATES |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
ببخشید تو از کی مردم شدی؟چی شد که همچین توهمی زدی؟
جالبه یکی از قول امام زمان حرف میزنه یکی دیگه میاد از جانب مردم صحبت میکنه کلا شماها چی میزنین انقدر چرت و پرت میگین؟
hesam
| UNITED STATES |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
to Vo kasayi ke azashun tarafdari mikonin koja zendegi mikonin..vaghean baram soal pish umade tu tv radio hame ja bahse golo bolbole hame razian hame khuban..az kodom mardom sohbat mikonin chera ma nemibinim in mardoomo???!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
اولا این سایت شده بالاترین 2! دوما منفی و مثبتها هم دست کاری میشه. من صد بار اومدم منفی و مثبت دادم و دیدم که برداشته شده. سوما اینجا دنیای مجازیه و هزار دوز و کلک توش اجرا میشه. مهم تو فضای واقعیه که تو روزهای 9 دی - 22 بهمن - عید فطر که نماز پشت رهبر خوندن نشون میده که مردم با انقلاب و رهبرن. والسلام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
تو خود احمدی نژاد نیستی رسول جان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
3
140
تا وقتی منصب داشت احمدی نژاد مورد تایید امام زمان بود همین که منصب از ایشان گرفته شد، رفت صف اول دشمنان و پته احمدی و مشایی را روی آب ریخت.
خدایا از این دوستان دو رو نصیب ما نکن!

بنظر شما ایشان بی ریا است؟ یا با ریا؟؟؟
پاسخ ها
نا شناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
مگر خود احمدي نژاد تا احساس نكرد كه قدرتش در خطر است آن برنامه ها و پرونده بازي را راه نيانداخت اين هم كه نوچه همون بوده ديگه قدرت براش شيرين بوده حالا اوساشو ميخواد بچزونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
99
مطمئنا روزی این پرده ی مشکوک مناظره کنار خواهد رفت و روسیاهی به کسانی خواهد ماند که سنگ آنرا به سینه میزدند و بی شک هیچ حقیقتی در عالم نزد خدا فراموش نخواهد شد و در آنروز مظلومیت مظلوم اثبات و ظلم تهمت زنندگانی که مظلوم نمایی کردند بر ملا خواهد شد . ومتاسفانه بعضی ها که اغفال شدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
ببین مناظره بین دکتر و میر حسین یه برنده داشت اونم دکتر بود و حالا فیفا! هم بیاد به نفع میر حسین بزنه هیچ فایده ای نداره چون پیروزی دکتر رو رقم زد و میر حسین رو از چشم مردم انداخت. پس از توهم بیرون بیاید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
93
یقینا روسیاهی به زغال خواهد ماند و کسانیکه سینه چاکش بودند امروز پشیمانند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
از جانب ما حرف نزن ما پشیمان نیستیم بلکه در حمایت از دکتر مصمم تر هستیم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
83
جناب آقای سقا ... نقش امثال شما که با سکوتتان با این شیوه مذموم و ....... همراهی کردید کمتر از امثال مشایی ها نیست ! کاش کمی به پسوند نام خانوادگیمان که سمبل آن شناخته می شویم توجه کنیم!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
51
استفاده ابزاری از نام ائمه جز سست کردن عقیده ی مردم و بخصوص جوانان و نتیجتا تمسخر دین چیزی عاید ملت نمیشود و بهتر است در برابر این ناهنجاری و سوء استفاده های غیر شرعی مراجع تدابیری برای این معضل بوجود آمده بکنند که امروز اسلام در مخاطره ی بزرگی قرار دارد
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
2
63
جناح راست با سپر بلا قرار دادن مشایی میخواد در وحله ی اول احمدی نژاد را در نظر طرفداران جناح راست تطهیر کنه که بتونه رای اونا رو برای خودشون حفظ کنن و از طرفی با مطرح کردن حرف هایی که اگه روشنفکرها میزدن محکوم به اعدام می شدن میخواد از دگر اندیشان هم رای جمع کنه و به قولی به آنها بفهماند اهدافی که شما سالها بابت آن هزینه کردید و به نتیجه نرسیدید بدون هزینه می توانید با حمایت از ما کسب کنید.
در واقع جریان انحرافی وجود خارجی نداره و این سیاست آنهاست.
چرا آقایون زودتر این حرفها را بیان نمی کردند؟ اگر حق بود باید گفته می شد و نگفتنش گناه بود، اگر نبود چرا حالا میگید؟
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
4
44
اگر احمدي نژاد تا حالا يك حرف راست و صادقانه زده باشد، همينه كه گفته ايرانيان هيچگاه بت پرست نبوده اند كه اين موضوع نيز براي تمام جهانيان نيز روشن است و در هيچ كجا وهيچ سند تاريخي به بت پرستي ايرانيان اشاره نشده . ما ايرانيان هميشه يكتا پرست و به ذات اقدس احديت معتقد بوده ايم حال چه با پيروي از زرتشت و چه با پيروي از حضرت رسول اكرم(ص)، پيامبر گرامي اسلام.
پاسخ ها
مبهوت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
اما الان بت پرست شده‌ايم و بت‌هايي از جنس خودمان را قديس فرض كرده، بي‌چون و چرا اطاعتشان مي‌كنيم!
آيا پرستش جز اين است!؟
بت‌پرستي فقط پرستش سنگ و چوب نيست عزيز من!
نظري به اراجيف كيوان(K-1) بينداز، ببين چه كسي را در حد خدا قديس مي‌پندارد، برگرد به پيشينه تاريخ شاهنشاهي كشور و بت‌پرستي آناني كه شاهان را خدايگان مي‌ناميدند، درياب!
مهر اندیشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
2
38
آقای احمدی نژاد جدای از عملکرد نامناسب بارها و بارها نشون داده که حتی از اطرافیان و حامیان مناسبی هم برخوردار نیست.
صحبتهای آقای بی ریا هم چه راست چه دروغ تاوانیه برای آقای احمدی نژاد. چون انتخاب بد، خودش به تنهائی شاخص کاملا بارزی از عملکرد بد آقای احمدی نژاد محسوب میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
هر چقدر هم عملکردش بد باشه خیلی بهتر از دولت مردای قبلیه. و اینو مردم با حمایت ایشون تو سفرهای استانی ثابت کردن
مهر اندیشه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
در جواب دوست عزیز ناشناسمون باید بگم که شما درست میگی مطمئنا آقای احمدی نژاد طرفداران خودش رو داره و مطمئنا دولتمردای قبلی عاری از مشکل نبودند. ولی بحث اصلی وجود معیار و میزانیه که بشه بوسیله اون قیاس جامع و صحیح انجام داد. من و شما بیانگر نظرات شخصی خودمون هستیم. اینکه آیا سطح کلی رضایت مردم از نظر اجتماعی، اقتصادی، و تمامی شاخصهای با اهمیت از دیدگاه جمعی نسبت به سابق بالاتر رفته و مشکلات معیشتی، امنیتی، رفاه و ... نسبت به سابق کمتر شده یا نه، مساله کلان و مرتبط با همه مردمه نه یک گروه فکری خاص.
هایترهاو(ناشناس)
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
2
50
منافق ، تجزیه طلب ، مرتجع ، غربگرا ، فتنه گر ، منحرف و ...
این دسته بندی ها کی تمام می شود ؟
کی کسی به فکر پیشرفت ایران می افتد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
7
39
یک شخصی هست به اسم k-1 که میاد یک سری نظرات خاص رو مینویسه

اون بدون توجه به اینکه اصلا بحث راجب چیه و کلا موضوع چیه نظرات خاص خودش رو مینویسه
سوال که مطرح است اینه که این نظرات ایشان در تمام برنامه های تلویزیون و رادیو و روزنامه ها و شبکه های ماهواره ای نظام مثل جام جم و العالم و نمایندگان مجلس و سایر مسئولین کشور به صورت مکرر و پی در پی تکرار میشه
چه احتیاجی هست که ایشان هم بیا اینجا و همون نظرات رو در سطح بسیار پایین تری ارائه بده؟
چه احتیاجی هست که شما اونها رو چاپ کنید؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
پاسخ سوال شما اينه كه 1. من در رابطه با اين مطلب نظرم رو نوشتم اما انتخاب سانسور كرد و 2.من پاسخ يك شخص رو دادم و فكر نمي كنم اينكار ايرادي داشته باشه.
امید
| CZECH REPUBLIC |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
بالاخره همه ی سایت های منتقد یک سهمیه ای دارن. سهمیه ی انتخاب هم این کی وان بنده خداس.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اون اقاي k-1
هنرش در بد دفا كردنه
...
اميدوارم بگيريد چي مي گم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
شعار زنده باد مخالف من اینجا معنا میگیره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
38
آقاي سقاجواب خونهاراكي ميده؟خدانكنه روزقيامت امثال جنابعالي توي صف جلوي ماباشن چون حسابتون خيلي طولانيه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
جواب اصلی رو اونی باید بگه که هنوز انتخابات تمام نشده جوگیر شدو گفت من پیروز انتخاباتم!!!!!!! و بعدشم که مردم رو تشویق به اغتشاش کرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
49
خسته نباشی! بعد دو سال و نیم آشوب ناشی از اون مناظره این حرفها رو می زنی؟ واقعا که آفرین به این شجاعت و بصیرت! چقدر ظلم کردید شما به ملت با پنهان کردن این موضوع!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
54
بی بصیرت ها از شش سال پیش این ها رو می شناختند ولی با بصیرت ها تازه دارند یه چیزهایی رو می فهمند و به جرگه بی بصیرت ها می پیوندند. باز هم غنیمت است.
پاسخ ها
aref
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
بی بصیرت ها قرآن و مسجد را آتش زدند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
جناب عارف: مطمئن باش اگر چنین اتفاقی هم افتاده باشد کار همانهایی است تو از آنها حمایت می کنی. حداقل در چند سال اخیر دیدی که اینها به چیزی اعتقاد ندارند و محال است یک جمله بگویند و در آن به دیگران فحاشی نکنند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
بی بصیرتها در عاشورا خود را نشان دادند. در ضمن افراد با بصیرتی چون مصباح یزدی خیلی وقته مشایی رو نقد میکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
44
فتنه، جريان انحرافي، دشمن،...........هر روز يه بامبولي درست ميكنن كه ذهن مردم رو از مسائل مهم به ويژه مسائل اقتصادي و اختلاسهاي ميلياردي دور كنن.
مردم ديگه خسته شدن به خدا.ازين بچه بازيها دست بردارين و كمي به فكر كشور باشيد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
آفرین برو استراحت کن مخت خسته شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
39
یک زمانی شرایط اقتضا میکرد که آقایانی مثل آقای بی ریا از تهمت زدن به افراد خوشنود شوند و حالا شرایط چیز دیگری را اقتضا میکند افرادی مثل این آقا هیچ وقت دلشان برای اخلاق و اسلام نسوخته است وگرنه تهمت همیشه در اسلام ممنوع است نه اینکه یک زمانی بر اساس منافع بعضی افراد حلال شود و یک زمان دیگر حرام
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
31
احسنت بر این بصیرت . متاسفم برای کسانی که تا منافعشون به خطر نیفته حرف نمی زنند.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
44
شماها چقدر ساده ايد، اينها همه جنگ زرگريه...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
40
این آقای سقای بی ریا که قبل از برکناریش به شهرستانها سفر می کرد و از دولت دفاع می کرد چرا آن زمان این صحبتها را نمی کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
مجید جان دلبندم صقا درسته نه سقا!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
k-1 pesaram famili yaro saghast
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
نه کیوون دلبندم همون سقا درسته یعنی کسی که ساقی است بروزن فعّال واسم شغل هست مثل نجّار،بنّاء،نقّاش و...که جزوصیغه مبالغه هستن راستی خودت ودوستانتون هم صیغه مبالغه اید
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
والا اگه باورتون ميشه كه اين نظر من ديگه نمي تونم چيزي بگم.
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
كي-وان خواس بگه خيلي باسواده! خيط كرد!
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
15
من فکر می کنم ایرانیت با اسلامیت هیچ تضادی نداشته و ندارد البته اگر منظور از اسلامیت همان توحید و یگانه پرستی باشد چه ایرانیان هیچ گاه بت پرست نبوده اند
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
26
ميدونم نظرم رو نشون نميدين . چون اين اولين نظريه كه به فكر خيليها ميرسه اما من توي قسمت نظرات چيزي در اين باره نديدم
برفرض كه احمدي نژاد به دستور مشايي اون حرفا رو زد. پس چرا وقتي هاشمي در همين باره به رهبری نامه شكايت آميزي نوشت ، كيهان و بقيه عواملش شروع كردن به تخريب هاشمي به خاطر همين نامه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
دقيقا تناقضي اشكار وجود دارد
آذری
|
UNITED STATES
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
2
24
این چرت و پرتها رو ول کنید خودتونو آماده کنید برای جشن سقوط بشاااااااااااااااااااااااار اسسسسسسسسسسسسد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
آورییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
و....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
11
بیدار شوید بیدار شوید بیدار شوید همه بیدار شوید چه خبر است بس است بس است کافیست کافیست همه خود را تطهیر می کنند وای بر ما و شما
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
5
11
مشايي غلط زيادي كرده ...
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
درست صحبت كنيد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
آقای ک 1 دلیل حمایت شما از شخصی چون مشایی چیه؟ من هم در اکثر مسائل با شما هم نظرم ولی دلیل حمایت شما از آقای مشایی برایم سوال است!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
دليل حمايت ما از مشايي رو ميشه از چند جهت ديد.
1. ما به هوش و ذكاوت رييس جمهور اعتقاد داريم پس يعني اگر ايشون مي گن مشايي خوبه ما هم بايد همين رو بگيم. 2.به شما توصيه مي كنيم سخنراني هاي ايشون رو گوش كنيد و كتاب منتشر شده درباره ي حرف هاي ايشون رو مطالعه بفرماييد تا متوجه مواضع بر حقشون بشيد. 3. ايشون طرفدار فرهنگ اسلامي ايراني هستند كه لازمه.
يه چند تا مورد ديگه هم هست كه اينجا نميشه گفت اگر خواستيد به سايت هاي صراط بولتن يا مشرق تشريف بياريد تا اين چند مورد رو هم به اطلاعتون برسونم.
موفق باشيد.
آذری
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
4
21
این چرت و پرتها رو ول کنید خودتونو آماده کنید برای جشن سقوط بشاااااااااااااااااااااااار اسسسسسسسسسسسسد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
باشه الان میرم!
پيشنهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
26
پيشنهادميكنم سيستمتون طوري تنظيم كنيد كه تاسروكله كا-1پيداشدمستقيم به زجانيوز يافالس نيوزهدايت بشه نه عرض خودببره نه زحمت مابدارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
دوست عزیز هرچند سایت انتخاب سایت بسیار پر سانسور و کاملا مخالف آزادی بیان است اما اجازه بده ما که موافق آزادی بیان هستیم تقاضا نکنیم که نظرات یک فرد را سانسور کنند هرچند مخالف نظر ما باشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
بازم شعار زنده باد مخالف من معنا پیدا کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
26
جریان انحرافی جریان فتنه جریان شبیخون فرهنگی ....
بابا دست بردارید مگر شما در این کشور زندگی نمی کنید نمی بینید فقر و فساد روز افزون را نمی بینید وضع گرانی و خانه بدوشی و رانت خواری و تظاهر به دین و حال خراب و اعصاب خرد مردم را.
شما نفستان از جای گرم در می آید یا اطلا زندگی نمی کنید.
وقتی اکثریت مردم زیر فشارهای اقتصادی در حال خرد شدن هستند عده ای با شکم سیر سر لحاف ملا دعوا می کنند و توی سر و مغز هم می زنند و عده ای هم که از بی قانونی و بی برنامگی سوء استفاده کرده اند و داشتن تمام امکانات اجتماعی را حق مسلم خود و خانوادشان می دانند در حال مکیدن خود قشر مستضعف هستند.
چه داریم به نسل جوان و نوجوان تحویل دهیم هدف انقلاب که رفع استضعاف بود به نابودی مستضعفین تبدیل شده است و عده ای در حال دعوا سر این مسایل هستند وای برما وای بر ما که شما مسئولین اینگونه فکر می کنید.
پاسخ ها
اميدوار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
انشاءالله امسال با جهاد اقتصادي ريشه تمام مشكلات اقتصادي كنده مي‌شود. يك را حل مسئله، پاك كردن صورت مسئله است و تصور نكن كه اين حرف‌ها براي انحراف اذهان عمومي از مسائل اقتصادي است!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
طوری حرف میزنی که انگار قبل از این دلت ایران گلستان بوده. جمعش کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
4
12
همش برنامس واسه اینکه جریان انحرافی بخواد رای بیاره ... تازه اگه شورای نگهبان هم تاییدشون کنه محال رای بیارن در انتصابات
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
مگه معجزه خرداد88 يادت رفته!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
هیچ گروه سیاسی جریان انحرافی رو قبول نداره
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
20
9
جناب فقيهي حالا كي تقلب مي كنه ما يا شمايي كه حتي جرات قرار دادن كامنت هاي ما رو نداريد؟؟!! كمي از ... ياد بگيريد اخه ادم چقدر بايد بزدل باشه؟؟؟
پاسخ ها
X
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
پسرم کیوان کار دیگه ای نداری؟
همه جا هستی!!!!!!!!
نکنه جیره میره ای وسطه؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
اگه كسي بخواد شاكي باشه ماييم كه از هرچندتا نظر، انتخاب فقط يكيشو ميذاره اقاي كيوون!!!!هر چي رسانه تو ايرانه دارن حرفاي شمارو بوق مي كنند،ديگه چي مي خواي؟!!!!
ناشناس آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
كيوان( درست ميگم ديگه ؟) عزيز لطفا فارسي را پاس بدار و از اين به بعد بجاي k-1 همون كيوان رو بنويس و در ضمن ماشالله چند تا از نظرات رو شما داده اي ،خوب نيست آدم بيكار باشه دوست داشتي امسال 2.5 ميليون شغل قراره ايجاد بشه يكيشو مال خودت كن
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
جناب ناشناس اشنا اصل اين كلمه k-1 و با نام كيوان فارسي فرق داره.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
جناب ک 1 خوشم میاد یه تنه صدای همشونو در آوردی.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
جناب ناشناس مطمئن باشيد اگر شما هم از يك نام ثابت استفاده كنيد صداشون درمياد .اينها بسيار سست هستند.
شمس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
20
اي کاش امام زمان مورد نظر آقايان فقط به اسم بردن براي کسب راي افاقه نميکرد و راهي هم جلوي پاي ما براي مبارزه با فساد مي گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
اصلا متوجه شدی چی گفتی؟ فکر کن بعد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
20
اول که جناب سقای باریاخودت فتنه تر ازهر فتنه ای دومااگرراست بگیدکه محال است احمدی نژادگفته ایرانیهابت پرست نبوده اند اولین کلام راست وصحیح او درطول 6 سال واندی است
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
10
احمدی نژاد تو خواب هم نمی دید رئیس جمهور بشه قرعه به نامش خورد تاببینم نفر بعدی کیه که قرعه به نامش میخوره چرا بعضی کوته فکر این را نمیخواهند بفهمند....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
قبول فکرشم نمیکرد. میر حسینت رویای قدرت را داشت و بعد از شکست میخواست با جوسازی خودشو بالا بکشه که بد تر شد!
Armin
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
6
8
به امید ریاست جمهوری مشایی

(من کلا یه بار به موسوی رای دادم ! اما اشتباه کردم ، جمهوری اسلامی فعلا به یکی مثل مشایی نیاز داره تا هم به مکتب ایرانی برسه {حتی اگر دروغ باشه برای مشارکت مردم} هم حال مردم ایران {همینطور خودم} رو سرجاش بیاره ، شاید از خواب بیدار بشیم و خودمون رو تکون بدیم)

من نظرات رو خوندم واقعا حیرت کردم ! خبر چیه و نظرات چیه ؟!! به جای اینکه در مورد اصل موضوع بحث بشه شروع کردیم حرف های بی ربط زدن !

آقایون ، خانوما ! اصلاح طلب ها ، اصول گرا ها ! آقا اصلا طرفدار هرکی که هستی ! با دقت بیشتری بخونید ، میبینید که این آقاکه در ظاهر از کار برکنار شده باز هم به نفع احمدی نژاد و مشایی حرف زده ..... مگه خیلی ها مخالف ولایت فقیه نیستن ؟ حتی الان خیلی ها اسلام زده شدن ... برای هممون مشخص هستش که الان در ایران حس ملی گرایی بین جوانان خیلی قدرتمندتر از اسلامیت هستش ....

حالا این آقا اومده حرف هایی رو زده که عمرا در حالت عادی اجازه انتشارش رو نمیدادن ! حالا در پوشش انتقاد این حرف ها رو زده که (به قول خودشون)جریان انحرافی رو رسوا کنه ! در حالی که این انتقاد و فاش کردن و این حرف ها نیست !

این رسما تبلیغ دیدگاه احمدی نژاد و مشایی هستش برای مشارکت مردم در انتخابات به نفع خودشون ! در این چند وقت چقدر افشاگری یا انتقاد علیه جریان انحرافی شده .... همه اون ها در جهت جایگاه این جریان بوده ...

کمی تامل کنید .....
پاسخ ها
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
جز خط اول توي پرانتزت، بقيه رو گل گفتي.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
من پیشنهاد میدم بزنی تو خط داستان نویسی! نه خوشم اومد استعدادت بد نیست. سعدی رو میشناسی؟ اونم شعر میگفت تو هم شعر گفتی!

آخه نشستی پیش چهارتا مثل خودت و فکر میکنی نظر تو و دوستات نظر کل مردم ایرانه!

به غیر از بالا شهر تهران جایی سراغ ندارم که مردم دم از ملی گرا بودن بزنن.به جز یه عده بی دین و اعتقاد که انگشت شمارند. اسلام در خون مردم ایرانه و این تو مراسمهای مذهبی کاملا مشهوده...

پس از توهم بیرون بیا. مثل زمان انتخابات که تو توهم بودید و فکر میکردید که کل ایران مثل شمال تهران حامی موج سبزه!

تایید نکنی بی معرفتی!
مهدی
|
AUSTRALIA
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
14
همه دوستان میدونن که بحث این مملکت از این حرفها گذشته. امثال آقای K-1 (کیوان) میدونن که در اقلیت بسیار کوجکی هستند اما کماکان میخوان به بقیه زور بگن و غیر از اتهم زدن و دروغ گویی کار دیگری بلد نیستند و بدون شک بزرگترین ضربه را به اسلام در طول تاریخ زده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
اقلیت کوچک؟! نه بابا! رفتی خونه به خونه نظر مردم ر پرسیدی و شمردی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
11
آقاي سقاي بي ريا.. چرا همان موقع اين موضوع را نگفتيد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
3
16
بابا این k-1رو زیاد تحویل نگیرید اینا تکنیکشون رومخ مردم رفتنه از رئیس با ادبشون یاد گرفتن همین +- ها بسشونه اگر ادم باشه درس میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
ادب رو تو همایش دم خرداد از حامیان موج سبز یاد گرفتیم!
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
انتخاب كاش پاسخ من به ايشون رو منتشر مي كرديد تا مشخص بشه حاميان مير حسين تا كجا ازش حمايت مي كنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
6
4
آقايون اين k-1(كيوان) از كاركنان خود انتخابه
مدیر پایگاه خواننده محترم ؛
انتخاب مانند برخی سایت ها اقدامی درخصوص خلق اشخاص مجازی برای ایجاد تنش های کلامی میان مخاطبان خود نکرده و نخواهد کرد. هر نظری از سوی هر فرد بدون در نظرگرفتن مشی سیاسی وی و تنها با درنظر گرفتن خطوط قرمز تعریف شده از سوی مسئولین سایت انتشار می یابد.
پاسخ ها
محمد
| GERMANY |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
باید یاد بگیریم به جای نقد افراد نظرات را نقد کنیم. مطمئن باشید دیر یا زود مردم به دور از جنجالها و هیاهوها حرف منطقی را قبول خواهند کرد و آنوقت نفراتی که حرف بی منطق و شعارگونه می زنند دیگر ابزاری جز خشونت و جنجال سازی ندارند. پس هوشیار باشید و فقط به نقد نظرات بپردازید و وارد حاشیه های خواسته یا ناخواسته نشوید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
مديريت محترم سايت انتخاب با سلام

از توضيحاتي كه دادين ممنونم و بدينوسيله ضمن عذرخواهي از شما اميدوارم موفق و سربلند باشيد
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
جناب ناشناس فقط از انتخاب؟؟؟
Armin
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
1
5
من نمیدونم این خطوط قرمز انتخاب چیه ؟ آیا نظری که ارسال کردم . قرار ندادید خط قرمز بود ؟ حداقل با حذف قرمز ها بقیش رو قرار بدید تا من بدونم کجاش قرمز بوده
این بی احترامی به یک کاربره
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
راست ميگه انتخاب اين خط قرمز هات رو مشخص كن.
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
5
9
ببخشین این سایت کی فیلتر میشه؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
به زودي.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
به امید خدا و حول قوه ی الهی و با عنایت زیاست جمهوری محترم به زودی!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
8
2
فقط می تونم بگم زنده باد مشایی
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
درود بر احمدي نژاد و مشايي
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
4
3
بی خیال این حرفها رشد اقتصادی 10٪ رو عشقه بچسبید به سه برابر شدن یارانه ها
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
آره محسن جون ما که زمین های 1000 متری مون رو گرفتیم. همه چی هم خودمون میکاریم. گوجه سیب زمینی هلو خواستی برات بفرستم. 5 تا بچه هم تو راه داریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
1
6
روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست
از بهر طمع بالو پر خویش بیاراست
ای با بصیرتا لطف کنید کمی در جامعه بچرخید تا ببینید
جوانانی رو که در دام اعتیاد غوطه ورند!
یا در کنار خیابان تن فروشان رو یا در محدوده بیمارستان هاشمی نژاد کلیه فروشان رو . ویا ......
این موارد عدیده بس نیست تا کی دنبال نخود سیاه؟
چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید ....
z
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
21
2
من تا حالا اصلاح طلب مودب ندیدم
دفعه اولیه که میام تو سایتتون ولی اینقدر برخی از پاسخها بی ادبانه است که با تمام کاستی هایی که دولت احمدی داره و دل خونی که از کاراش دارم خدا رو صدهزار بار شاکرم که اصلاح طلب ها رای نیاوردن
معلوم نبود چی به سر ادب ملت می یومد!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
پس بي ادب نديدي؟!!!!!!!!!!!
بي‌شمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
نماد اصلاح‌طلبي، سيد كريم و متخلق، محمد خاتمي است و اويي كه در قبال بدترين اهانت‌ها فقط گفت: ادب مرد به ز دولت اوست. بقيه ماهايي كه توي سايت‌ها نظر مي‌گذاريم ژست و اداي اصلاح‌طلبي را درمي‌آوريم. بعضي‌ها هم براي خراب كردن ديگران كامنت مي‌گذارند. شماتذكر بدهيد انشاء‌الله كه همه در نقد همديگر، ادب را رعايت كنيم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
دمت گرم به تو میگن یه مخالف درست حسابی. ولی دکتر مرد خوبیه قدرشو بدون
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
اون زمان اصولگراها منو یاد شعبون بی مخ انداختند البته منم عکسشو دیدم که روی وانت با چوب و چماق عربده میکشیدند...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
ادب از اصولگرایان یاد باید گرفت که همه اصول را زیر پا میگذارند
یکی از بی ش مار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
5
متاسف هستم از جنگ زرگری
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
5
سرنوشت نامه‌اي كه آيت الله هاشمي رفسنجاني به مقام معظم رهبري نوشتند و هشدار دادند كه:
"كه سرچشمه شايد گرفتن به بيل چو پر شد نتوان گرفتن به پيل"
چه شد!؟
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
همون نامه ي بدون سلام؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
13
2
فعلا که با 24 میلیون رای قدرت دست ماست. شما هم نگران نباشید انشاالله سری بعد. البته اگه رای بیارید که نمارید و باز شروع میکنید به جر زدنی و آشغالی آتیش زدن!
پاسخ ها
م----------را----------------م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
همه پل ها رو خراب نکن ای که بر بن نشسته ساقه میبری؟
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
2
5
ما كه سياست باز نيستيم ولي راه انداختن جريان انحرافي خيلي بوداره اينو هر عقل سليمي مي تونه تشخيص بده هر چي جلوتر ميره مانورهايي كه رو ي اين موضوع مي كنند تابلوتر ميشه !
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
7
جناب آقاي سقاي بي ريا ؛ چرا اون موقعي كه برسر مسند مشاورت بوديد اينقدر مثل حالا بي ريا نبوديد ؟!!!!!!
حمیدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
2
سوای این سیاست بازیهای کثیف امیدوارم روزی حق به حق دار برسه.منظورم از حق نه اصلاح طلبهان نه اصولگرایان بلکه منظورم مردم عزیز ایران هستند که تو این بازیهای کثیف بیشترین ضرر رو میبینن به خصوص قشر ضعیف افسوس که در این وانفسای قدرت کسی دلش به حال این مردمان عزیز نمیسوزه.دوستان عزیز لپ مطلب رو عرض میکنم همشون سروته یه کرباس اند و به فکر شما نیستند حداقل خودتون به فکر خودتون باشید.به امید موفقیت همه ی هموطنان عزیزم. 
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
2
بابا دلار هفت تومنی تومملکت شده 1250تومن آقا سقا بخاطر گل روی جنابعالی ودوستانت.حالا بعداز دوسال ونیم اونم بخاطرکنار گذاشتنت افشاگری میکنی خق هاشمی بیچارتان میکنه.
نظرات بینندگان