arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

واکنش زیدان به انتقادات جنجالی رونالدو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئال پس از دو شکست متوالی برابر خیرونا در لالیگا و تاتنهام در لیگ قهرمانان، فردا شب در برنابئو میزبان لاس پالماس است؛ در حالی که کهکشانی ها به وضوح تیمی تضعیف شده به نظر می رسند.

رئال برای خروج از بحرانی که به آن دچار شده، فردا باید لاس پالماس را شکست دهد و علاوه بر آن، روند پیروزی هایش را در بازی های بعدی نیز تداوم ببخشد.
 
خبر خوب برای رئالی ها، بازگشت بیل و کارواخال به تمرینات گروهی است.
 
زیدان در مورد این دو بازیکن گفت:« از بازگشت بیل و کارواخال خوشحال هستیم. تنها کوواچیچ مصدوم است و او نیز هفته بعد برمی گردد. در فوتبال مصدومیت ها امری طبیعی هستند.
 
با این وجود نه بیل و نه کارواخال فردا به میدان نخواهند رفت. کارواخال به تازگی از بند بیماری رها شده و باید کمی بیشتر صبر کند. بیل هم به اردوی تیم ملی ولز نخواهد رفت و اینجا می ماند تا به آمادگی بدنی ۱۰۰ درصد برسد.»
 
انتقادات تند کارشناسان:« نه باعث خنده من می شوند و نه به خاطرشان اشک می ریزم. آن روزی که جایزه بهترین مربی سال را به من دادند، خودم را بهترین مربی دنیا نمی دانستم و حالا هم بدترین مربی دنیا نیستم. فعلا در حد وسط قرار دارم. در دوران فوتبالم نیز چنین روزهایی را تجربه کرده ام.
 
 
انتقادات چیزهایی هستند که نمی توان مانع شان شد و باید مثبت فکر کرد. دو بازی متوالی را باخته ایم و طبیعی است که خوشحال نباشیم ولی به مسیرمان برای رسیدن به اهدافی که پیش رو داریم ادامه می دهیم. فصل قبل هم این اتفاق برای مان افتاد و سپس فاتح عناوین مهمی شدیم.»
 
رونالدو پس از بازی با تاتنهام گفت که نبود خامس، موراتا و په په به رئال ضربه زده و اینکه بازیکنان جدید، جوان و بی تجربه هستند. بسیاری معتقدند که زیدان برای ماندن این بازیکنان پافشاری نکرد و حال باید پاسخگو باشد.
 
زیدان در مورد این انتقاد رونالدو که بازتاب فراوانی هم در رسانه ها داشت گفت:« نمی خواهم در مورد گذشته حرف بزنم. اتفاقی است که افتاده و من سعی دارم روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز کنم.وظیفه ما در حال حاضر ایجاد انگیزه بیشتر در تیم است و هر بازیکن باید انرژی بیشتری برای موفقیت تیم بگذارد. اینجا هر بازیکن نقش خاص خود را در تیم دارد.»
 
مشکل رئال:« معتقدم ما فوتبال بدی بازی نمی کنیم و فکر نمی کنم مشکل ما فوتبالی باشد. مطمئنا مشکلی در تیم وجود دارد که خوب نتیجه نگرفته ایم و البته که می توانیم بهتر از اینها بازی کنیم.»

دعوت نشدن رونالدو به تیم ملی:« خبر خوبی بود. رونالدو حالا این فرصت را دارد که در فیفا دی با ما باشد و در تمرینات خودش را برای ادامه فصل آماده کند.»
 
 
دلتنگی برای مثلث BBC:« واضح است که دلتنگ این مثلث هستیم ولی من می خواهم که همه بازیکنانم آماده باشند. آماده بودن رونالدو، بنزما و بیل از حیث انتخاب ترکیب اصلی خودش یک معضل است ولی من این معضل را دوست دارم.»
 
 
منبع: ورزش3
برچسب ها: زیدان ، رونالدو
نظرات بینندگان