arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶

مرد "سوپرگل‌ها" در این روزها کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مارکو آسنسیو در فصل جاری گل‌های فوق‌العاده و تماشایی را برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

به گزارش انتخاب، مارکو آسنسیو در دیدار یک‌شنبه رئال مادرید و لاس‌پالماس گل زیبایی را به ثمر رساند و به دومین گلزن برتر این تیم در زدن "سوپرگل" تبدیل شد. مهاجم جوان مادرید عادت دارد چنین گل‌هایی را به ثمر برساند و به همین خاطر از هفت گلی که در این فصل به ثمر رسانده چند گل او تماشایی بوده است. سه گل از هفت گل آسنسیو از پشت محوطه جریمه به ثمر رسیده است.

به نقل از آس، مهاجم اسپانیایی از ماه آگوست، سوپرگل‌های خود را شروع کرد. او مقابل بارسلونا در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا گلزنی کرد و یک بار دیگر در دیدار برگشت این کار را انجام داد. هر دو گل به زیبایی تمام به ثمر رسید. این آمار خوب در لالیگا نیز ادامه یافت. او دوبار دروازه والنسیا را باز کرد و گل‌های زیبایی به ثمر رساند. مهاجم مادرید یک گل تماشایی برابر ایبار زد. این آخرین گل زیبای آسنسیو پیش از سوپرگلش برابر لاس‌پالماس بود.

بازیکن مادرید ناگهان به عنوان یک گلزن در رئال مادرید خود را نشان داد؛ ویژگی که در نخستین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش برجسته نبود. او پیش از پیوستن به تیم مادریدی بهترین آمار گلزنی‌اش را در مایورکا در دسته دو به ثبت رساند و در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در ۳۰ بازی تنها شش گل به ثمر رساند.

مهاجم اسپانیایی در نخستین سال حضورش در سطح اول لالیگا برای اسپانیول در ۳۷ بازی تنها چهار بار گلزنی‌ کرد. او در فصل گذشته پیشرفت خود در گلزنی را نشان داد و توانست در ۳۸ بازی ۱۰ گل به ثمر برساند. آسنسیو روند رو به پیشرفت خود را ادامه داد و در ۱۰۰۹ دقیقه، هفت گل به ثمر رساند (هر ۱۱۴ دقیقه یک گل).

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان