arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

جهرمی بالاخره سکوت خود را می شکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می رسد مدتی پس از انتشار خبر اختلاس بی سابقه بانکی بالاخره مدیر عامل بانک صادرات سکوت خبری اش را می شکند.

به گزارش انتخاب، روابط عمومی بانک صادرات اعلام کرد روز جمعه سیدمحمد جهرمی با حضور در یک نشست خبری به سئوالات اصحاب رسانه پاسخ خواهد داد، گمانه زنی ها نشان می دهد جهرمی با توجه به فضای خبری که در مورد بانک صادرات و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی ایجاد شده در این نشست قصد دارد در خصوص این پرونده و ابعاد آن که گفته می شود از نظر میزان تخلفات بسیار گسترده بوده است توضیح بدهد.

در حال حاضر شش نفر از کارکنان بانک صادرات و تعداد از کارکنان بانک ملی و سامان در این زمینه دستگیر و تحت پیگرد قراردارند والبته شخص ا.خ که گفته می شود با همکاری وی این اختلاس صورت گرفته نیز در اختیار نیروهای امنیتی هستند.

قابل ذکر است بنا بر اظهارات مقام های بانک صادرات، این بانک در قبال مبالغ تضمین شده در ضمانت نامه ها هیچ تعهدی نداشته و بانکهای ملی و سامان که تسهیلات را در اختیار «ا.خ» قرارداده اند باید برای دریافت مطالبات خود مستقیما اقدام کنند.

سید محمد جهرمی مدیرعامل بانک صادرات در این نشست خبری که به نظر می رسد به صورت ویژه روز جمعه بر گزار می شود به طور حتم در مورد ابعاد مالی، اقتصادی و حقوقی این پرونده توضیحاتی را مطرح خواهد کرد قابل ذکر است که رقم اختلاس فوق در تاریخ بانکداری کشور بی سابقه ذکر شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
1
1
این آقای جهرمی حقوق 30میلیونی و کارانه 485میلیونی اش ،دست به دست داره می گرده ،در این مورد نظری نداره؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
1
با توجه به اینکه مبلغ اختلاس شده بسیار سنگین و برگشت آن تقریبا غیر ممکن است احتمالا بانک های ملی و سامان برای تامین پول از دست رفته سپرده مشتریان خود را مسدود خواهند کرد چون این مبلغ بخش عمده ای از سرمایه فعلی بانک است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
0
اگر همچون اختلاسی در یکی ازکشورهای استکباری! رخ داده بود اولین کسی که محاکمه میشد مدیر عامل آن بانک بودیا اگر در ژاپن چنین اختلاسی شده بود رئیس آن بانک یا موسسه بلافاصله خودکشی میکرد، ولی در کشور عزیز ما همه چیز با همه جا فرق دارد.این هم از شگفتی های این کشور است.
نظرات بینندگان