arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶

کمک نخست وزیر پیشین اسراییل به تهیه کننده هالیوودی برای رهایی از اتهامات جنسی

گزارش‌های رسانه‌ای از کمک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به تهیه کننده هالیوودی متهم به آزار جنسی زنان برای خلاص شدن از دعاوی مطرح شده در این خصوص و ساکت کردن زنان مذکور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش‌های رسانه‌ای از کمک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به تهیه کننده هالیوودی متهم به آزار جنسی زنان برای خلاص شدن از دعاوی مطرح شده در این خصوص و ساکت کردن زنان مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ایهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وی با معرفی یک شرکت امنیتی - اطلاعاتی ویژه با حضور جاسوس‌های سابق موساد که مقر آن در تل‌آویو بوده به هاروی واینستاین تهیه کننده هالیوودی کمک کرده تا ادعاهای مطرح شده علیه خود در خصوص آزار و اذیت‌های جنسی را مرتفع سازد.

سخنگوی نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از یک سال گذشته هاروی از ایهود باراک در خصوص وجود یک شرکت اسرائیلی سوال کرد تا بتواند به وی در خصوص مسائل تجاری‌اش کمک کند. هاروی در آن زمان از نام شرکت "بلک کیوب" (مکعب سیاه) در این خصوص سخن گفت. باراک نیز در آن زمان اطلاعاتی در خصوص این شرکت به تهیه کننده هالیوودی مذکور ارائه داد.

سخنگوی باراک مدعی شد که وی تا روز گذشته نمی‌دانسته که شرکت مذکور از سوی هاروی برای چه اقدامی به کار گرفته شده است مجله نیویورکر گزارش داد که این تهیه‌کننده هالیوودی متهم به آزار ده‌ها بازیگر هالیوودی است که به همین منظور و برای متوقف کردن ادعاهای اعلام شده در این خصوص کارکنان شرکت بلک کیوب را به همراه کارکنان شرکت کرول که یکی از بزرگترین شرکت‌های اطلاعاتی در جهان به شمار می‌آید، استخدام کرد.

هاروی از پاییز سال ۲۰۱۶ همکاری با این شرکت اسرائیلی را آغاز کرد. ماموریت این شرکت جمع‌آوری اطلاعات از زنان قربانی و تلاش برای ساکت کردن آنها و عدم افشای جرایم جنسی تهیه کننده مذکور بود اما مشخص شده که این شرکت در انجام ماموریت خود ناکام مانده است.

نظرات بینندگان