arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
استیلی باز هم بد شانس بود؛

بازی دیدنی پرسپولیس/ تساوی با ذوب آهن در اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار زیبا و جذاب ذوب آهن و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید و چهار گل زیبا در بر داشت

به گزارش انتخاب؛ اسماعیل فرهادی مهاجم تیم ذوب آهن در دقیقه دو؛ تنها گل نیمه نخست را به ثمر رساند. بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست با کنترل میانه میدان حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه شهاب گردان سنگربان تیم ذوب آهن طراحی کردند اما با بی‌دقتی فرصت‌های خود را از دست دادند.

در همین حال بازیکنان تیم ذوب آهن نیز در نیمه نخست، با تجمع در یک سوم خط میانی، روی به بازی تدافعی آوردند تا بتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند که تاکتیک سفیدپوشان اصفهانی مثمرثمر واقع شد

در نیمه دوم گل دوم ذوب آهن در دقیقه 79 به ثمر رسید و گل دوم پرسپولیس در دقیقه 93 به ثمر رسید و ماچادو هم در واپسین دقایق اخراج شد

حواشی این دیدار

- دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در حالی آغاز شد که حدود هشت هزار تماشاگر برای تماشای دیدار این دو تیم به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند. از این تعداد تماشاگر بیش از پنج هزار نفر تماشاگران ذوب آهن بودند.

- تعداد زیادی از تماشاگران پرسپولیس پشت درهای ورزشگاه فولادشهر مانده بودند و اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. علاقمندان به پرسپولیس که وارد ورزشگاه شده بودند نیز در ضلع شمالی ورزشگاه و روی چمن نشسته بودند. جالب اینجاست که آنها برای تماشای بازی روی چمن چهار هزار تومان بهای بلیت پرداخت کرده بودند!

league 11

- آن دسته از هوادارانی که پشت درهای ورزشگاه فولادشهر مانده بودند، شعار می دادند: "استادیوم خالیه، پرسپولیسی جا نداره" و آن هوادارانی که وارد ورزشگاه شده بودند، نسبت به جایگاهی که به آنها تعلق گرفته بود، اعتراض داشتند.

- علی کریمی و حمید استیلی پیش از آغاز بازی بشدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

- در 10 دقیقه ابتدایی بازی اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر خاموش بود و تماشاگران از دیدن صحنه‌های آهسته محروم بودند.

- فوتبالدوستان اصفهانی با این تصور که از سوی باشگاه ذوب آهن بلیت تماشای بازی به صورت رایگان در اختیارشان قرار می گیرد، به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند اما زمانی که متوجه شدند برای ورود به ورزشگاه باید بهای بلیت را بپردازند، غافلگیر شدند.

- با گذشت دقایقی از ابتدای مسابقه همچنان ورود تماشاگران به ورزشگاه ادامه داشت.

- نماینده باشگاه سوون سامسونگ کره جنوبی حریف ذوب آهن ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای تماشای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود. او که تیمش روز چهارشنبه هفته پیش رو میزبان ذوب آهن است، در جریان مسابقه از نحوه بازی شاگردان ابراهیم‌زاده "نت" بر می داشت.

- خسرو ابراهیمی، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن پیش از آغاز بازی در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر حضور یافت و به کلیه خبرنگاران خوشامد گفت. او در کنار خود صفرعلی براتی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن را نیز داشت که از دقایقی پیش از آغاز بازی به ورزشگاه آمده بود.

- سامان آقازمانی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه دوم دیدار برابر ذوب آهن از ورزشگاه فولادشهر اصفهان به بیمارستان منتقل شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
12
6
به نظر من پرسپولیسم باید مثله بعضی تیمها که ما میگیم پرسپولیس سرورشه باید جادوگر استخدام کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
قرمز هیچوقت به جادو و جنبل احتیاج نداره . دعای مردم ایران پشت و پناهش است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
0
به قول همشهری اصفهانی : لعنت بر این فوتبال کثیف کثیف کثیف
حتی بچه من هم فهمید مازیار زارع اصلا بازی نمی کرد تو را به خدا یکی دلیل آن را بگوید
نظرات بینندگان