arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶

وحید حقانیان: 25 سال است با معاون اول رییس‌جمهور همکارم / قصد توهین به ایشان یا دولت محترم را نداشتم/ آن جمع کاملا خصوصی بود و قرار نبود صحبت‌ها پخش شود / نباید مسائل را سیاسی جلوه بدهیم؛ سازه مسکن مهر در زلزله سالم مانده / نباید با طرح یک بحث 12 میلیون مسکن نشین مهر را نگران کنیم +فیلم

وحید حقانیان درباره فیلم منتشرشده از او که در آن از معاون اول رییس جمهور به خاطر اظهاراتش پیرامون مسکن مهر انتقاد کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حقانیان: 25 سال است با معاون اول رییس‌جمهور همکارم / قصد توهین به ایشان یا دولت محترم را نداشتم/ آن جمع کاملا خصوصی بود و قرار نبود صحبت‌ها پخش شود / نباید مسئل را سیاسی جلوه بدهیم؛ سازه مسکن مهر سالم مانده / نباید با طرح یک بحث 12 میلیون مسکن نشین مهر را نگران کنیم +فیلم
وحید حقانیان درباره فیلم منتشرشده از او که در آن از معاون اول رییس جمهور به خاطر اظهاراتش پیرامون مسکن مهر انتقاد کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «انتخاب»، حقانیان گفت: بحثی را در جمع برادران جهادگر در قصر شیرین مطرح کردم که علی الظاهر به معاون اول رییس جمهور برخورده است.

او با بیان اینکه آن جمع کاملا خصوصی بود و قرار نبود صحبت ها پخش شود گفت: 25 سال است که با معاون اول رییس جمهور همکار هستیم؛ من قصد توهین به ایشان یا دولت محترم را نداشتم.

حقانیان در عین حال افزود: اما واقعیت وجود دارد که ما نباید مسئل را سیاسی جلوه بدهیم. در این منطقه خط گسلی وجود داشت که یک بخش آن مربوط به مسکن مهر بود و اتفاقا سازه اش هم سالم مانده است.

او که در سرپل ذهاب حضور داشت گفت: الان در منطقه ای که من هستم ساختمان‌های بتنی شخصی ساز وجود دارند که همه فروریخته اند چون در خط گسل واقع شده اند.

حقانیان گفت: مردم اینجا آلام و مشکلات زیادی دارند که ما باید آلام را کم کنیم نه اینکه یک بحثی را مطرح کنیم که 12 میلیون مسکن نشین مهر هم مشکل پیدا کننند و نگران شوند.

 

نظرات بینندگان