arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
ناراحتی برلسکونی از سرنگونی دیکتاتور لیبی: انقلابیون محبوب نیستند

از زمانی که با مادرم رقصیدم، دیگر نمی رقصم/ نه قمار می کنم نه سیگار می کشم/ مردم لیبی عاشق قذافی بودند/ می خواستند از شرش خلاص شوند!

برلسکونی نخست وزیر ایتالیا گفت: من می خواستم سر قضیه ی قذافی استعفا بدهم اما، کارمندانم به طور فیزیکی جلویم را گرفتند....برخي از افراد در قلب قدرت مي خواستند از شر قذافي رها شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا به خاطر فسادها و رسوایی های جنسی اش، همواره زبانزد خاص و عامل بوده است! او در تازه ترین اظهارات خود، قذافی را محبوب مردم لیبی خواند و البته گفت که دگر نه می رقصد، نه سیگار می کشد و نه حتی قمار می کند!

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ، وی در ابتدای سخنان خود، که نشان از اوج خودشیفتگی این شخصیت مشهور ایتالیایی است، اظهارداشت: من آدمی سخاوتمند و "الماس مانند" هستم و تا به حال هیچ اشتباهی در طول فعالیت سیاسی خود مرتکب نشده ام.

 وی در ادامه گفت: من خیلی سخاوتمند هستم و به کسانی که محتاج هستند هم کمک می کنم، حتی اگر به نظر برسد که انها راست هم نمی گویند.

نخست وزیر ایتالیا گفت: من دیگر نه قمار می کنم و نه سیگار می کشم. حتی از زمانی که با مادرم رقصیدم، دیگر این عمل را انجام ندادم!

برلسکونی افزود: من می خواستم سر قضیه ی قذافی استعفا بدهم اما، کارمندانم به طور فیزیکی جلویم را گرفتند.

نخست وزير ايتاليا در ادامه به تمجید از قذافی پرداخت. سيلويو برلسکوني گفت: سرنگوني قذافي ناشي از قيام مردمي نبوده و به تحريک برخي افراد در قلب قدرت در اين کشور صورت گرفته است.

برلسکوني که در نشست شاخه جوانان حزبش موسوم به " ملت آزاد" در شهر رم گفت که برخي از افراد در قلب قدرت مي خواستند از شر قذافي رها شوند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ، وی گفت: مردم لیبی عاشق قذافی بودند و انقلابیونی که او را سرنگون کردند، محبوب نبودند.

نخست وزیر ایتالیا گفت: این انقلاب، انقلابی محبوب نیود. من عشق مردم لیبی به قذافی را وقتی به این کشور سفر کردم ، دیدم!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
3
7
شما به فكر تهيه ي انگشتر براي نماينده هاي مجلس باش.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
البته نماينده هاي زن مجلس.
نظرات بینندگان