arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

تصاویر : بوقلمون‌های که قرار است مورد بخشش ترامپ قرار بگیرند

 گفته می شود که اولین رییس جمهوری که بوقلمون روز شکرگزاری را مورد بخشش قرار داده لینکلن بوده است. امسال هفتادمین سالگرد برگزاری این سنت دیرینه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو بوقلمون که قرار است در آستانه روز شکرگزاری مورد عفو رییس جمهور آمریکا قرار بگیرند، هم‌اکنون در یک هتل مجلل در واشنگتن نگهداری می‌شوند.

به گزارش «انتخاب»؛ بوقلمون‌های روز شکرگزاری کاخ سفید که قرار است روز سه شنبه به مناسبت این روز مورد بخشش دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، قرار بگیرند، به واشنگتن رسیدند.

این دو پرنده در یکی از اتاق‌های هتل مجلل ویلارد نگهداری می‌شوند که هزینه یک شب اقامت در یکی از اتاق‌های این هتل بین ۲۰۰ دلار تا ۳۵۰۰ دلار است!

 قرار است در روز سه‌شنبه این بوقلمون‌ها مورد عفو ترامپ قرار گیرند که در نتیجه از پختن و خوردن این حیوان برای شام جلوگیری می‌شود. این مراسم به مناسبت روز شکرگزاری در آمریکا برگزار می‌شود.

 گفته می شود که اولین رییس جمهوری که بوقلمون روز شکرگزاری را مورد بخشش قرار داده لینکلن بوده است. امسال هفتادمین سالگرد برگزاری این سنت دیرینه است. رؤسای جمهور اسبق آمریکا هم هر ساله در آستانه روز شکرگزاری یک یا دو بوقلمون را مورد عفو قرار می‌دادند.

 روز شکرگزاری یک تعطیلی ملی در آمریکا و کانادا بوده و مردم به شکرانه برداشت محصول هر ساله جشنی برگزار می‌کنند. در آمریکا روز شکرگزاری در چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می‌شود.

بوقلمون یکی از محبوب ترین غذاهایی است که هر ساله در هر میز غذایی در روز شکرگزاری یافت می‌شود. در جشن‌های شکرگزاری امروزی، رییس جمهور آمریکا یک یا دو بوقلمون را در یک حرکت نمادین، عفو می‌کند و با این کار این بوقلمون‌ها اجازه ادامه زندگی را خواهند داشت.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

نظرات بینندگان