arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی پایتخت: پلیس با جان و مال و ناموس مردم سر و کار دارد/ لزوم رعایت سلسله‌مراتب و نظم و انضباط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ما با جان و مال و ناموس مردم و با جزئی‌ترین مسائل مردم سر و کار داریم و اگر مجموعه سالم و صالح نباشد هرگز به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه تعدادی از مسئولان این فرماندهی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که باید قدردان آن باشیم و از لحظه لحظه آن استفاده نماییم، بیان داشت: داشتن مسئولیت با نیت الهی و برای رضای خداوند متعال، نعمت بزرگی است که می‌توان از لحظه لحظه آن با انجام خدمتی صادقانه بهره جست.

وی افزود: مسئولیت اگر به درستی از آن استفاده شود فرصت مغتنمی است و در غیر این صورت مسئولیت بار گرانی است که انسان را به قهقرا و قعر رذالت و پستی خواهد کشانید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه این مسئولیت‌ها خواهد گذشت و خوشا به حال آنانکه از این فرصت‌ها در راه رضایت حق‌تعالی و خدمت به مردم بهره بگیرند، گفت: نظام ما نظامی ولایی، علوی و اسلامی است و خدمت در این نظام افتخار بزرگی است که اگر توام با نیتی خدایی باشد اجر و پاداشی متعالی به همراه خواهد داشت.

سردار رحیمی عنوان داشت: به فراخور جایگاهی که به ما داده می‌شود مسئولیت ما نیز متفاوت خواهد بود از این رو هر چه مسئولیت بزرگ‌تر باشد دقت و مراقبه ما نیز باید بیشتر و دقیق‌تر باشد.

وی با تبیین شرایط و ویژگی‌های مدیر موفق، بیان داشت: برجسته‌ترین ویژگی مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقوا، تدین و پرهیزگاری است که می‌تواند انسان را از لغزش و دیگر آسیب‌های این مسیر بازدارد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید برای مسئولیتی که به شما سپرده می‌شود، برنامه‌ریزی داشته باشید و همواره تلاش نمایید که بازدهی و راندمان کاری خود را افزایش دهید، عنوان داشت: یک مدیر موفق کسی است که مقدورات و امکانات خود را شناسایی و از این امکانات و مقدورات به نحو مطلوب بهره برداری نماید.

وی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که نیروی انسانی بزرگ‌ترین و مهمترین سرمایه هر سازمانی است، اظهار داشت: باید به نحو مطلوب از این سرمایه بهره‌برداری شود و تلاش نماییم که با مدیریتی مناسب این سرمایه را به عناصری صالح، سالم و باانگیزه تبدیل نماییم.

سردار رحیمی با تاکید براینکه باید برای مسئولیتی که عهده‌دار هستید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید، عنوان داشت: ما با جان و مال و ناموس مردم و با جزئی‌ترین مسائل مردم سرو کار داریم و اگر مجموعه سالم و صالح نباشد هرگز به نتیجه‌ای مطلوب نخواهیم رسید.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم رعایت سلسله مراتب و رعایت دقیق نظم و انضباط، خاطر نشان کرد: باید از امکانات و داشته‌هایتان به نحو مطلوب و بهینه استفاده نمایید و تلاش نمایید که بهره‌وری خود را بالا ببرید.

منبع: فارس
نظرات بینندگان