arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۶

نسخه بعدی آیفون ارزان قیمت SE سال آینده عرضه می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل تصمیم دارد تا آیفون SE2 را به عنوان نسخه ای ارزان قیمت تا سال آینده عرضه کند. این گوشی با پردازنده A10 Fusion به همراه 2 گیگابایت رم وارد بازار می شود.

بر اساس گزارش اخیر Economic Daily News، اپل تصمیم دارد تا در سال 2018 از نسخه جدید آیفون ارزان قیمت SE رونمایی کند. این در حالی است که شایعات پیشین ادعا می‌کردند که اپل در سه ماهه ابتدایی سال 2018 نسخه میان رده تلفن هوشمند خود را معرفی می‌کند.

همچنین برخی منابع خبری حاکی از آن است که اپل سفارش تولید انبوه آیفون SE 2 را از همین حالا به همان کارخانه تولید کننده نسخه اول iPhone SE داده است. بر همین اساس، شعبه هندی کارخانه Wistron که در شهر بنگلور از توابع استان کارناتاکا به حساب می‌آید، وظیفه تولید انبوه آیفون اس ای 2 را بر عهده خواهد گرفت.

تلفن هوشمند میان رده بعدی اپل قرار است با بهبود در بازدهی پردازشی و مشخصا با پردازنده مرکزی A10 Fusion و 2 گیگابایت رم و همچنین دوربین تک سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربین فیس تایم با سنسور 5 مگاپیکسلی تولید شود.

نسخه اولیه آیفون اس ای که در 21 مارس 2016 معرفی شد، با ابعاد و طراحی صنعتی کاملا مشابه آیفون 5 اس تولید شده و تنها از لحاظ سخت افزاری تحت تاثیر بهبودهایی قرار گرفته بود.

اما حالا با موفقیت آیفون اس ای و افزایش میزان توجه‌ها به آن، اپل تصمیم دارد تا سیاست تولید تلفن‌های هوشمند میان رده را برای بار دیگر ادامه دهد و نسخه جدید گوشی ارزان‌قیمت خود، یعنی آیفون SE2 را در سال 2018 معرفی و روانه بازار کند.

تحلیل‌های پیشین در مورد آیفون‌های معرفی شده در سال 2018 خبر از احتمال عرضه سه مدل تلفن هوشمند در فصل مالی سوم این سال می‌دادند. بر همین اساس، مینگ چی کو، تحلیل‌گر بنیاد KGI پیش بینی کرده بود که هر سه مدل آیفون‌های 2018 مجهز به نمایشگر‌های بدون حاشیه و بزرگ تر از 4 اینچ خواهند بود.

در صورتی که این شایعات صحیح باشند، نسخه 2016 آیفون اس ای، آخرین تلفن هوشمند تولید شده توسط اپل با نمایشگر 4 اینچ به حساب خواهد آمد.

نظرات بینندگان