arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۶
سردار نقدی:

کسانی که از سایه جنگ دم می‌زنند عاملان دشمن هستند / پنج سال برای مذاکره با آمریکا و اروپا معطل شدیم و نتیجه‌ای نگرفتیم؛ همه حرف آن‌ها هسته‌ای نبود می‌خواهند تا جایی پیش روند که شما چرا نماز می‌خوانید/ دیپلماسی اگر می‌خواهد فعال شود برای حذف دلار و از بین بردن اسرائیل فعال شود / قدرت حزب‌الله نسبت به زمانی که اسرائیل را شکست داد حداقل 100 برابر شده

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج ارتش شکست‌ناپذیری است که از آغاز روی نوار پیروزی حرکت کرده است، گفت: باید دیپلماسی را به نفع آرمان‌های ملت خرج کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کسانی که از سایه جنگ دم می‌زنند عاملان دشمن هستند / پنج سال برای مذاکره با با آمریکا و اروپا معطل شدیم و نتیجه‌ای نگرفتیم؛ همه حرف آن‌ها هسته‌ای نبود می‌خواهند تا جایی پیش روند که شما چرا نماز می‌خوانید/ دیپلماسی اگر می‌خواهد فعال شود برای حذف دلار و از بین بردن اسرائیل فعال شود؛ تا اسرائیل وجود دارد منطقه آرامش را نخواهد دید / قدرت حزب‌الله نسبت به زمانی که اسرائیل را شکست داد حداقل 100 برابر شده / عربستان می‌گوید ما هیتلر هستیم؛ این از ترس آنهاست

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج ارتش شکست‌ناپذیری است که از آغاز روی نوار پیروزی حرکت کرده است، گفت: باید دیپلماسی را به نفع آرمان‌های ملت خرج کرد.

به گزارش «انتخاب»، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان همدان با سلام و درود به 8 هزار شهید والامقام دارالمؤمنین همدان، آرامش و پیشرفت این ملت را مرهون خون شهدا دانست.

وی افزود: سالروز بسیج شاید در بدو تاسیس و اعلام تشکیل بسیج از سوی امام راحل یک دستور سازمانی بود اما امروز به حق می‌توانیم بگوییم پنجم آذر یوم‌الله است چرا که بسیج قدرت خداوند را به جامعه بشری نشان داد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در مقاومت هشت ساله در جریان جنگ تحمیلی، کشورهایی از شرق و غرب در میدان مقابله با جمهوری اسلامی قرار داشتند و در طرف دیگر ملتی تنها ایستاد و پیروز و سربلند بیرون آمد و این از نقش‌آفرینی بسیج بود.

وی بیان کرد: بعد از آن در لبنان، حزب‌الله، در فلسطین، مجاهدان فلسطینی، در سوریه ارتش مردمی، در عراق حشدالشعبی و در یمن انصارالله همه پرتوهایی از خورشید تابان بسیج بودند که عرصه را به دشمنان تنگ کردند.

سردار نقدی تصریح کرد: بسیج ارتش شکست‌ناپذیری است که از آغاز روی نوار پیروزی حرکت کرده و دشمنان را به عقب رانده و رمز این پیروزی این است که می‌داند اگر در جانب هدایت الهی قرار بگیرد خداوند نیز او را کمک می‌کند.

وی دومین خصوصیت بسیج را شهادت‌طلبی دانست و با بیان اینکه معتقد است مرگ پایان حیات انسان‌ها نیست، اظهار کرد: زیردست هیچ کس جز خداوند متعال نیستیم و جلوی ظلم می‌ایستیم، در این راه به شهادت رسیده و وارد زندگی نورانی‌تر می‌شویم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً دشمن از ترس استفاده می‌کند ولی اگر منطق کسی منطق شهادت باشد طبق فرموده امام دیگر اسارت نخواهد بود و با این منطق بسیج روی نوار پیروزی حرکت کرده و انشاءالله تا آخر ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مستکبران سایه مرگ را در روی خود می‌بینند، عنوان کرد: زشت‌ترین کاری که کشوری می‌تواند انجام دهد تشکیل داعش است که بچه را در دامن مادر خود می‌نشاندند و از قفا سر بچه را در آغوش مادرش می‌بریدند؛ این داعشی بود که مدعیان حقوق بشر آن را به وجود آوردند.

سردار نقدی ادامه داد: اگر رفتار امروز آمریکا را نگاه کنید یاد سال‌های اخر حکومت شاه می‌افتیم که فراموش می‌کرد چه چیزی گفته است و زندانی‌های سیاسی را آزاد می‌کرد و چند روز بعد بیشتر آنها را دستگیر می‌کرد چون به کلی گیج شده بود.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها با وجود اینکه دشمن در ضعف قرار گرفته می‌گویند سایه جنگ وجود دارد، عنوان کرد: کدام سایه جنگ؟! چرا این گونه سخن می‌گویید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا می‌گوید کشور ما در حال مرگ است و عده‌ای دیگر در ایران می‌گویند سایه جنگ! اظهار کرد: سوال اینجاست کشوری که در حال مردن است می‌تواند بجنگد؟ در سال 57 آمریکا 100 برابر اکنون قدرت داشت و ایران او را شکست داد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا گفت که کشوری به هم ریخته داریم و سیاهپوستان در جهنم زندگی می‌کنند؛ کشوری که مدعی رهبری جهان است در تمام اسناد راهبردی این را اعلام کرده است وضعی چنین دارد که رئیس جمهورش این طور حرف می‌زند.

سردار نقدی با بیان اینکه قدرت حزب‌الله نسبت به زمانی که اسرائیل را شکست داد حداقل 100 برابر شده است، تأکید کرد: حزب‌الله الان قابل مقایسه با گذشته نیست، این نیروی عظیمی که امروز در منطقه وجود دارد را اسرائیل می شناسد و جرأت ندارند دست از پا خطا کنند.

وی با اشاره به اینکه عربستان می‌گوید ما هیتلر هستیم و این از ترس آنهاست، اظهار کرد: هر پیشرفتی برای مقاومت ایجاد شده است نشان از اشتباه خود آنها دارد؛ اگر فلسطین را اشغال نمی‌کردند حزب‌الله نبود، اگر داعش را ایجاد نمی‌کردند حشدالشعبی نبود اما الان باید توجه کنند اگر اشتباهی کنند اسرائیل دیگر وجود نخواهد داشت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: کسانی که سخن از سایه جنگ می‌زنند عاملان دشمن هستند در حالی که این سایه مرگ امروز با قدرت مقاومت بالای سر آمریکا و اسرائیل و آل سعود است.

وی گفت: امروز نزدیک به 300 کانال علیه ملت ایران تبلیغ می‌کنند و می خواهند تفرقه راه بیاندازند، البته راهی جز این ندارند، آنها می‌خواهند مردم خسته شده و به این نتیجه برسند راهی جز سازش با دشمن وجود ندارد اما این طور نخواهد شد.

سردارنقدی با بیان اینکه اگر ما موشک داریم برای دفاع از خودمان داریم و همانطور که رهبر گفتند به کوری چشم دشمنان قدرتمان را افزایش می‌دهیم، ادامه داد: اگر دیپلماسی می‌خواهد فعال شود برای حذف دلار و زمان‌بندی برچیدن پایه‌های دشمن و خروج صهیونیست‌ها از اسرائیل فعال شود.

وی با بیا اینکه کسانی که سخن از فعال شدن دیپلماسی می‌زنند دیپلماسی را به نفع آرمان‌های ملت خرج کنند؛ تأکید کرد: پنج سال معطل شدیم که با آمریکا و اروپا مذاکره کردیم و نتیجه‌ای نگرفتیم، قرار بود تحریم‌ها را بردارند هر هفته تحریم‌ها اضافه شد؛ قرار به بهبود اقتصادی بود مشکلات بیشتری ایجاد شد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها از خود اختیاری ندارند و همه اختیار آن‌ها دست آمریکاست، ادامه داد: اما باید دقت کرد این مسائل را رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کرده بودند، همه حرف آن‌ها هسته‌ای نبود می‌خواهند تا جایی پیش روند که شما چرا نماز می‌خوانید.

وی ادامه داد: همین‌هایی که امروز می‌گویند به مقاومت کمک می‌کنید عین خیالشان نبود پول نفت ما در جیب مستشاران آمریکایی می‌رفت؛ اگر مشکل اقتصادی داریم باید دست روی زانو خود بگذاریم و ظرفیت خودمان را افزایش دهیم و به جوانان اعتماد کرده و به آنها میدان دهیم.

سردار نقدی با بیان اینکه غرب تاکنون کاری برای ما نکرده و کاری نیز نخواهد کرد، تأکید کرد: باید جوان‌ها را باور کنیم چراکه آمریکا را زیر پای خود گذاشتند و داعش را شکست دادند، آنها در اقتصاد کشور هم می‌توانند موثر باشند و مشکلات را حل کنند.

وی خطاب به بسیجیان و جوانان اظهار کرد: جوانان و بسیجیان عزیز آماده جهاد در همه عرصه‌ها باشید؛ باید به جایگاه خودمان برگشته و برای جهاد اقتصاد و فرهنگی و علمی و دفاعی آماده باشیم و منتظر باشیم با کوچکترین خطای دشمن کار را تمام کنیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطقه باید از لوث وجود اسرائیل پاک شود تا زمانی که اسرائیل وجود دارد آرامش را نخواهد دید، افزود: بسیج مستضعفین امروز امید مستضعفان دنیاست و همان طور که نشان دادیم در مقاومت می‌توانیم الگو باشیم باید نشان دهیم در اقتصاد، فرهنگ و علم و... نیز می‌توانیم الگو باشیم.

نظرات بینندگان