arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶

پیشنهاد فرماندار تهران: مکانی برای تجمعات اعتراضی تعیین شود

فرماندار تهران گفت: خوب است محلی را برای تجمعات مردم در تهران تعیین کنیم تا هر کسی که خواست اعتراض کند به آنجا برود و مسوولان هم آنجا در جمع مردم حاضر شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیشنهاد فرماندار تهران: مکانی برای تجمعات اعتراضی تعیین شود

فرماندار تهران با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور از اهمیت توجه به بافت فرسوده در تهران گفت: حدود یک‌ونیم میلیون نفر از جمعیت تهران در مساحت 3700 هکتار بافت فرسوده زندگی می‌کنند و امیدواریم در پایان چهار سال فعالیت شورا بتوانیم از رشد مشخصی در زمینه اصلاح بافت فرسوده صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در جلسه استاندار، فرمانداران و اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش به عوارض شهرداری مربوط به کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و خواستار پیگیری این مساله شد.

وی به شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: خواهش ما این است که این مساله سریعتر قانونی و موضوع تشکیل شورایاری‌ها نیز حل شود.

فرماندار تهران همچنین خواستار تعیین‌تکلیف وضعیت ساختمان پلاسکو شد و گفت: انتظار می‌رود سریعتر کار این ساختمان دنبال شود و پروانه آن صادر شود.

حل مشکل ساکنان شهرک زیتون از موارد دیگر مورد اشاره فرماندار تهران بود و وی همچنین پیشنهادی نیز برای تجمعات ارائه کرد و گفت: خوب است محلی را برای تجمعات مردم در تهران تعیین کنیم تا هر کسی که خواست اعتراض کند به آنجا برود و مسوولان هم آنجا در جمع مردم حاضر شوند.

فرهادی کمبود مدارس در تهران را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و در این رابطه گفت: تنها در منطقه 22، 135 مدرسه کم داریم که باید به این موضوع توجه شود.

رسیدگی به وضعیت متکدیان، معتادان، سد معبر و موضوع کودکان کار از دیگر مواردی بود که فرهادی در این جلسه به آنها اشاره کرد.

نظرات بینندگان