arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

حاجی بابایی : نگویید تعطیلی،بگویید ساماندهی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر آموزش و پرورش تعطیلی پنجشنبه مدارس ابتدایی را قطعی دانست اما گفت : نباید اسم تعطیلی را بر ساماندهی مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه گذاشت و تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را در بوق و کرنا کرد.

حاجی بابایی افزود : تعطیلی پنجشنبه مدارس ابتدایی قطعی شده اما در مقطع راهنمایی و دبیرستان به جای اسم تعطیلی باید سخن از ساماندهی مدارس به میان آورد به این معنا که مدیران مدارس همچون روسای دانشگاه‌ها موظف هستند برای ارائه برنامه‌های تحصیلی برنامه ریزی کرده و عمل کنند.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا در 6 روز کامل تدریس و آموزشی انجام نمی‌شود گفت: ما در هیچ کشوری فعالیت آموزشی و پرورشی را نداریم که در تمام روز و هفته دانش‌آموز در سر کلاس درس حاضر شده و بتواند به یادگیری بپردازد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نظام پیش‌دانشگاهی تجربه ماهیت آموزشی و پرورشی در چهار روز را داریم چرا که این امر به ارتقای تحصیل و نشاط و تعالی دانش‌آموزان معلمان و اولیا کمک می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدیران مدارس ما مختار هستند با برنامه‌ریزی دقیق و ساماندهی کلاس‌های درس پنج‌شنبه‌ها را تعطیل و یا برای فعالیت‌های دیگر در نظر بگیرند اما در مقطع ابتدایی این تعطیلی الزامی است چرا که ما پنج‌شنبه را برای مرور درس دانش‌آموزان قرار دادیم تا معلمان و دانش‌آموزان در روز جمعه به عنوان روز تعطیل در کنار خانواده‌های خود بتوانند به تفریح و شادی بپردازند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی میر که زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
0
1
ای آقا شمادیگه کجا سیر میکنید
بنده در بخش الوار شهرستان اندیمشک به عنوان معلم مشغول به کار هستم امسال تمام کلاسهای راهنمایی دخترانه را باکلاسهای پسرانه ادغام کرده اند و دلیل آن را صرفه جویی درهزینه های دولت عدالت محور!!!!وتحول در آموزش وپرورش عنوان می کنند درصورتیکه در برخی مراکز پیش دبستانی !!!طرح تفکیک جنسیتی را دنبال می کنند {در برخی از شهرستان ها}بنده از هرکس که این مطلب را می خواند خاضعانه خواهش میکنم مارا به هر طریق در رفع این گناه آشکار یاری کنند
{آیا مسئولین مملکتی خصوصاوزیر آموزش و پرورش حاضرند دخترانشان درکنار پسران آن هم با آن شرایط سنی دریک کلاس درس بخوانند}
نظرات بینندگان